وزیر آموزش و پرورش:

با مدیران متخلف و سهل انگار در امر نگهداری مدارس برخورد می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: با مدیران متخلف و سهل انگار در امر نگهداری مدارس برخورد می شود.

کد مطلب: ۵۱۶۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا؛ پیش از ظهر امروز علی اصغر فانی در نشستی كه با مدیران سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس برگزار شد ،‌ با اشاره به اهمیت نگهداری فضای مدارس گفت من امسال را سال تعمیر ونگهداری فضاهای آموزشی نامگذاری می كنم و سازمان نوسازی ،‌توسعه و تجهیز مدارس كتابچه ای را با موضوع وظایف مدیران در حفظ و نگهداری فضاهای آموزش تهیه و به مدارس ارسال كند تا مدیران طبق آن به انجام وظیفه بپردازند .

فانی افزود:حضور خیرین ، کمک ها ی مردمی وتلاش های سازمان نوسازی برای جلب مشارکت های خارج از آموزش وپرورش چه از طریق افراد حقیقی وچه اشخاص حقوقی که سال هاست انجام می شود کار بسیار خوبی است ودر سه سال اخیر نیز با جدیت پیگیری شده است.
وی تعمیر ونگهداری مدارس را از واجبات دانست و افزود همیشه برای تعمیرو نگهداری فضای آموزشی به بودجه نیاز نداریم بلكه باید احساس مسئولیت كنیم و نسبت به آن حساس باشیم .
وزیر آموزش وپرورش بر تكمیل طرح های نیمه تمام تاكید كرد و افزود : درفرصت باقیمانده تلاش می كنیم پروژه های نیمه تمام تكمیل و به بهره برداری برسد و دراین راستا تخصیص بودجه به سازمان نوسازی را از طریق سازمان توسعه مدیریت پیگیری می كنیم .
فانی بااشاره به گستردگی و پراكندگی مناطق محروم ، اجرا، نظارت و ارزیابی از طرح های عمرانی را كاری سخت و سنگین توصیف كرد و تصریح كرد: علیرغم این گستردگی ،هرساله در ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان مدیریت ،آموزش وپرورش همواره مقام اول یا دوم را در سطح كشور از نظر كیفیت داشته است كه از این حیث كار همكاران ما در سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس قابل تقدیر است.
وزیر آموزش و پرورش تجهیز بیش از 107 هزار كلاس به سیستم سرمایشی و گرمایشی که دراین دولت شروع شده وتا یک سال باقیمانده به اتمام خواهد رسید را یك كارانقلابی دانست و افزود: خوشحالیم كه دانش آموزان ما دیگر در معرض آسیب های که سال های قبل شاهد آن بودیم، نیستند .
وی خاطر نشان كرد: حذف كامل كلاس های خشتی و گلی در دستور كار این دولت است و مدارسی كه نرم آنها در فضای آموزشی پایین تر از نرم كلی كشور است بیشتر مورد توجه قرار می گیرند وازخیرین در این مناطق بیشتراستفاده خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار