اجرای نمایش ˝خنکای ختم خاطره˝ در محمود آباد

نمایش ˝خنکای ختم خاطره˝ از سوی گروه تئاتر غو وابسته به گروه تئاتر همرهان شهرستان محمود آباد در این شهرستان به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۵۱۵۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، اجرای نمایش خنکای ختم خاطره به نویسندگی مهدی آذرنگ وکارگردانی محسن سپاسی که از 20 تیرماه به روی صحنه رفته است تا 24 تیر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری غدیر این شهرستان اجرا خواهد شد.


نمایشنامه «خنکای ختم خاطره» در سال 1388 به درخواست بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس نوشته شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: سربازی به نام یوسف در کما به سر می‌برد، همه چیزش از بین رفته و فقط چشم و قلبش سالم مانده ‌است. فرشته‌ای واسطه آمدن او از عالم برزخ به زمین «دنیای زندگان» می‌شود. یوسف پس از ۲۵ سال به شرط آن اجازه حضور در زمین ودر دنیای زندگان حضور پیدا می کند که هرگز لب به سخن نگشاید، با پخش خبر زنده شدن شهید، خانواده‌های زیادی می‌گویند که این شهید زنده شده متعلق به آنان است و یوسف در زمین خانواده‌هایی را می‌بیند که هر یک منتظر یوسف مفقودالاثر خودشان هستند. مأموران بنیاد شهید هر چه تلاش می‌کنند تا والدین اصلی یوسف را پیدا کنند، اما با متقاضیان بیشتری روبرو می‌شوند و ...

در این نمایش شکیبا مرصلانی ، علی فکور رحیمی، محسن صوفی، دلناز فغانی، محمدرضا اصغری، علی احسانیان، امین صدقی، به بازی می پردازند.

حمیدرضا گل محمدی تواندشتی ، علیرضا گل محمدی، سعید گل محمدی، مجید کریمی، امیر کرمانی، مجتبی قلی زاده، محمد دور افکن، مهدی دور افکن و جواد اسماعیلی از یاری گران و عوامل فنی این نمایش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار