گزارش خبری پانا/

درگیری موادفروشان در پیاده‌راه 17 شهریور

درگیری شدید بین مواد فروشان در پیاده راه 17 شهریور منجر به مجروح شدن یکی از آن ها شده است .

کد مطلب: ۵۱۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، درگیری بین مواد فروشان در شامگاه گذشته در پیاده راه 17 شهریور منجر به مجروح شدن یکی از آن ها شد.


م. احمدی یکی از کسبه خیابان 17 شهریور در این باره به خبرنگار پانا می گوید: این درگیری شدید که شب گذشته میان افرادی که به فروش مواد مخدر اقدام می کنند، صورت گرفت منجر به مجروح شدن یکی از این افراد می شود.

وی ادامه می دهد: این فرد در ابتدا به درمانگاه رازی واقع در این خیابان منتقل می شود که ضارب این مواد فروش با مراجعه به درمانگاه، فرد مجروح را مورد ضربات چاقو قرار می دهد و مسئولان درمانگاه فرد مجروح را به بیمارستان بوعلی واقع در خیابان دماوند منتقل می کنند.


این کسبه خیابان هفده شهریور می افزاید: این درگیری اولین اتفاقی نیست که در پیاده راه 17 شهریور اتفاق می افتد بلکه از وقتی این پیاده راه ایجاد شد ناامنی در میدان امام حسین و خیابان 17 شهریور هر روز بیشتر می شود.


این در حالی است که خیابان 17 شهریور حدود 5 سال پیش توسط شهرداری تهران به پیاده راه آیینی- مذهبی تبدیل شد. طرحی که بدون کارشناسی و مطالعه به تأیید اعضای سومین شورای شهر تهران رسید. مسئولان شهرداری پس از اجرای این طرح نتوانستند کسبه و ساکنان منطقه را راضی کنند و طرح مذکور مشکلات زیادی برای مردم منطقه به وجود آورد اما علی رغم اعتراض کسبه و ساکنان، مسئولان شهرداری و شورا هنوز راهکاری برای خروج از مشکلات پیش آمده اتخاذ نکرده اند.

تصاویری از پیاده راه 17 شهریور


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار