دومین كنسرت آنلاین به حجت اشرف‌زاده رسید

حجت اشرف زاده خواننده قطعه مطرح «ماه و ماهی» از برگزاری كنسرت آنلاینش در تالار اندیشه حوزه هنری خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۳۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛حجت اشرف زاده با اشاره به تازه‌ترین برنامه ‌ها و فعالیت های خود در عرصه موسیقی گفت: طبق برنامه ریزی هایی كه انجام گرفته قرار است روز چهارشنبه شانزدهم تیرماه دومین پروژه از مجموعه برنامه سامانه كنسرت آنلاین كشور را در تالار اندیشه حوزه هنری اجرا كنم كه این كنسرت بعد از كنسرت آقای علیرضا قربانی دومین برنامه زنده سامانه خواهد بود.
وی ادامه داد: آنچه در این كنسرت برگزار می شود، اجرای برنامه ای خاص و متفاوت نسبت به كنسرت‌های قبلی‌ام است كه در آن ضمن اجرای دو اثر منتخب از آلبوم «ماه و ماهی»، منتخبی از تیتراژهای تلویزیونی‌ام نیز برای علاقه مندان و مردم سراسر ایران اجرا می شود. بازخوانی چند اثر موسیقایی و اجرای بخشی از موسیقی منطقه خراسان از جمله برنامه هایی است كه در این كنسرت آنلاین به دوستداران موسیقی ارائه خواهیم كرد.
این خواننده جوان درباره مشاركت در برنامه‌های كنسرت آنلاین توضیح داد: آنچه در این سیستم جدید اجرای زنده كنسرت‌ها مدنظر ماست اجرای درست و اصولی محتوای برنامه ها با همان كیفیت كنسرت های معمول است، زیرا مخاطبی كه در منزل می خواهد از طریق این سیستم جدید به تماشای كنسرت بنشیند باید با بهترین كیفیت شاهد اجرای چنین سامانه جدیدی در كشور باشد. به هر ترتیب در شكل اجرایی برنامه ما همان كاری را می كنیم كه در كنسرت ها انجام می دادیم مگر اینكه تیم فنی این سامانه تمهیداتی را اندیشیده باشند كه فضای برنامه دارای تفاوت هایی نسبت به كنسرت های معمول باشد.
خواننده آلبوم پرطرفدار «ماه و ماهی» كه طی ماه های گذشته فعالیت های گسترده ای در عرصه تیتراژ خوانی برنامه های تلویزیونی داشته در بخش پایانی صحبت های خود تصریح كرد: راه‌اندازی سامانه كنسرت آنلاین به عنوان یكی از فعالیت های مرتبط با موسیقی به خودی خود می تواند اقدام بسیار ارزشمندی باشد اما باید دید كه مردم ما تا چه حد این تكنولوژی را می پذیرند، البته طی سال های اخیر با ورود شبكه های مجازی از جمله تلگرام، اینستاگرام و مواردی از این دست نشان داده شده كه مردم استقبال بسیار خوبی از این پدیده ها می كنند به همین جهت باید دید كه این فرصت می تواند تبدیل به پدیده ارزشمند موسیقایی بشود یا خیر.
اولین سامانه كنسرت آنلاین كشور چهارشنبه ۱۲ خرداد با تقدیم برنامه به شهدای مدافع حرم با برگزاری كنسرت علیرضا قربانی در تالار اندیشه حوزه هنری راه اندازی شد.
منبع:میزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار