مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل :

جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور، از 14 الی 24 مرداد ماه در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۵۱۳۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مردادماه سالجاری در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی شخصیت والای این امام بزرگوار، با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی را برگزار می‌کند.

وی گفت: این مسابقه از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت در سراسر کشور برگزار می‌شود که در استان اردبیل نیز اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به عنوان دبیرخانه این جشنواره فعالیت می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: همزمان با ششمین دوره برگزاری این جشنواره و به منظور تحکیم بنیاد خانواده، ایجاد وحدت و همدلی در بین اعضای آن، تدبیری اتخاذ شده که علاوه بر حضور انفرادی در این مسابقه، در قالب اعضای یک خانواده نیز می‌توانند بسته سه عنوان کتاب این دوره از مسابقات را تهیه و با ارسال پاسخ در این جشنواره شرکت کنند.

عزیزخانی تصریح کرد: کتاب "دوست مهربان کبوترها" نوشته مجید محمدی، کتاب " اعترافات غلامان" نوشته جمیدرضا شاه‌آبادی و کتاب " امام علی بن موسی الرضا(ع)" تألیف بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، سه کتاب انتخاب شده برای ششمین دوره جشنواره هستند که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب‌‌ها به کتابخانه‌های عمومی مراجعه کرده و یا برای دریافت فایل PDF به پورتال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا روز بیستم تیرماه است و جشنواره نیز همزمان با دهه کرامت از روز 14 تا 24 مردادماه سالجاری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار