رسانه آزاد یکی از ابزار های مبارزه با فساد است

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یکی از ابزار های مبارزه با فساد را رسانه آزاد دانست و تاکید کرد: رسانه ای که از مسائل پشت پرده رو نمایی می کند نباید مورد اتهام قرار گیرد .

کد مطلب: ۵۱۳۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به اینکه کمیسیون های مجلس در مرحله انتخاب نمایندگان در شوراهای کشوری هستند گفت: کمیسیون قضایی تاکنون جلسه ای مبنی بر بررسی وضعیت فیش های نجومی تشکیل نداده است.

رحیمی افزود: کمیسیون قضایی مجلس روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برای انتخاب نماینده کمیسیون در چند مجمع کشوری و شورای کشوری مانند ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا و ستاد مبارزه با جرائم الکترونیک تشکیل جلسه خواهد داد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین اولویت کمیسیون قضایی بررسی ماجرای فیش های نجومی خواهد بود تصریح کرد: اگر در کشور ما رسانه ها قدرت نظارتی خود را افزایش دهند و ما دست رسانه ها را در بررسی امور باز بگذاریم خیلی از مطالب و مسائل رخ نمی دهد و ما باید از تجربه ای که در جهان است استفاده کنیم.
وی یکی از ابزار های مبارزه با فساد را رسانه آزاد دانست و تاکید کرد: رسانه ای که از مسائل پشت پرده رو نمایی می کند نباید مورد اتهام قرار گیرد و باید از رسانه آزاد در کشور حمایت شود.
نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در ادامه بیان داشت: هر مسئله و مشکلی که به وجود می آید باید در کانال صحیح و چارچوب قانونی آن را حل و فصل نمود، زیرا کشور در حال حاضر شرایطی را دارا نمی باشد که ما بخواهیم اختلافات داخلی و مسائل و بحران های اجتماعی و فکری را در جامعه دامن بزنیم و مردم را نسبت به نظام دچار شبه کنیم.
رحیمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری و اعلام وضعیت فیش های نجومی خاطرنشان کرد: هم رئیس جمهور و هم قوه مقننه که سیستم نظارتی بر دستگاه های اجرایی کشور می باشد با جدیت این مسئله را پیگیری خواهند کرد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: انشالله در صدد برخورد با ماجرای فیش های نجومی هستیم و البته این مسئله نباید تبدیل به یک چماق جناحی شود و علیه دولتی که ظرف مدت سه سال کشور را به خوبی اداره کرده است استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار