دکتر پورابراهیمی در جمع مردم روستای کوجهر خبر داد:

زمستان امسال مشعل گاز روستاهای فیض آباد، طرز و کوجهر روشن خواهد شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درجمع مردم روستای کوجهر از توابع شهرستان راور از بهربرداری و تحویل 8 کیلومتر باقی مانده از مسیر جاده روستای کوهجر به سمت بهاباد تا پایان سال جاری و همچنین اتمام کامل پروژه عملیات دوبانده‌سازی محور چترو- راور- دیهوک تا پایان سال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۳۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در جمع مردم روستای کوجهر از توابع شهرستان راور اظهار کرد : اساس حرکت انقلاب اسلامی، رویکرد تعامل بین مسئولان و مردم است که اگر اراده مردم بر حمایت از انقلاب اسلامی نبود کودتاهای مختلف اوایل انقلاب، نظام جمهوری اسلامی را از بین می ‌ برد .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد : حمایت از نظام جمهوری اسلامی نشان ‌ دهنده نگاه مردمی به انقلاب اسلامی است و امروز مسئولان از همین توده ‌ های مردم هستند و خدمت ‌ گذاری به مردم را وظیفه خود می ‌ دانند و لذا تلاش همه مسئولان استان و نماینده ‌ ها این است که در راستای خدمت ‌ گذاری به مردم قدم بگذارند .

وی با اشاره به موضوع بحران کم ‌ آبی و خشکسالی ‌ های اخیر عنوان کرد : بیلان منفی سالانه و کاهش سطح آب ‌ های زیر زمینی و حفر چاه ‌ های غیر مجاز بحران جدی کم ‌ آبی را ایجاد کرده است که اگر به همین شکل ادامه یابد؛ شاهد کوچ مردم از استان کرمان به استان ‌ های دیگر می ‌ شویم و این یک هشدار جدی است .

پورابرهیمی افزود : با اقدامات و پیگیری ‌ های انجام شده در حوزه بخش کشاورزی و آب شرب اعتبارات خوبی به بخش کشاورزی اختصاص یافته است و همچنین با انتقال آب شرب از بهشت آباد و صفا رود که طی دو سال آینده به بهره ‌ برداری خواهد رسید، تا حدود قابل توجهی از بحران ایجاد شده در بحث کم ‌ آبی کم می ‌ کند .

پورابراهیمی با اعلام اینکه 95 درصد آب استان در بخش کشاورزی از آب های زیرزمینی استفاده می شود و سالانه حدود 6 میلیارد متر مکعب در این حوزه آب مصرف می شود، گفت : با توجه به کمبود بارندگی 5 میلیارد متر مکعب آب برمی گردد که این اتفاق باعث شده که هر ساله یک میلیارد بیلان منفی داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار