فرمانده انتظامی استان اردبیل:

شخصیت سلیم موذن‌زاده اردبیلی افتخار شیعه و جهان اسلام است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: شخصیت سلیم موذن‌زاده اردبیلی افتخار شیعه و جهان اسلام است.

کد مطلب: ۵۱۳۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، حسین عبدی در دیدار با پیرغلام حسینی و اسطوره مداحی ایران و جهان سلیم موذن‌زاده اردبیلی در اردبیل اظهار کرد: ناجا با تأسی از فرهنگ عاشورا مقتدرانه در مسیر تأمین امنیت و آرامش عمومی گام بر می‌دارد.

وی با آرزوی صحت و سلامتی برای این مداح عالی‌قدر گفت: ناجا با تأسی از فرهنگ عاشورا و ارزش‌های ناب اسلامی مقتدرانه در مسیر تأمین امنیت و آرامش عمومی گام بر می‌دارد.

عبدی با بیان اینکه کارکنان انتظامی خدمت به مردم زیر پرچم ولایت و تحت رهبری مقام معظم رهبری را برای خود افتخاری ارزشمند و مقدس می‌دانند، افزود: پلیس در مبارزه با مخلان آرامش عمومی لحظه‌ای پا پس نکشیده و با حداکثر توان در تلاش است تا مردم دغدغه امنیتی نداشته و در آرامش کامل به امور خود رسیدگی کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: شخصیت سلیم موذن‌زاده افتخار شیعه و جهان اسلام است. عبدی شخصیت سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی را بی‌نظیر و افتخار شیعه و جهان اسلام و فخرالذاکرین معرفی کرد و ادامه داد: این مداح گرانقدر در توسعه و تعمیق فرهنگ ناب اسلامی و شیعی نقش‌آفرین و تأثیرگذار بوده است.

در این دیدار مؤذن‌زاده اردبیلی از اردبیل به عنوان پایتخت حسینی و شهر دارالارشاد یاد کرد و گفت: امام حسین‌(ع) از قیام خود در روز عاشورا هدفی به جزء اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، ظلم‌ستیزی و حریت و آزادگی را دنبال نمی‌کرد.

وی با قدردانی از اقدامات شایسته نیروی انتظامی در سنگر تأمین نظم و امنیت جامعه خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی در مسیر سالم‌سازی فضای جامعه در کنار اقدامات نیروی انتظامی مستلزم همت همگانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار