بانک سرمایه از معلم فداکار مشهدی تقدیر کرد

معلم مشهدی که در یک اقدام خداپسندانه با ازدواج با یک زندانی توانسته بود بسیاری از مشکلات وی را مرتفع کند و در برنامه ماه عسل این موضوع را علنی کرد از سوی بانک سرمایه مورد تقدیر قرار گرفت.

کد مطلب: ۵۱۰۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، فاطمه کامکارنیا، که با از خود گذشتگی و ازدواج با زندانی محکوم به اعدام موجبات تخفیف مجازات و نجات وی را محقق ساخت با اهدای لوح سپاس و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از سوی بانک سرمایه تقدیر شد.

کامکارنیا پس از دریافت لوح سپاس اظهار داشت: معلمی عشق است نه منبع درآمد و کسی که وارد این عرصه می شود باید ازخودگذشتگی داشته باشد.

وی در ادامه به کسانی که در راه ایثار و ازخودگذشتگی قدم می گذارند توصیه کرد تا با صبر و بردباری و همچنین درک موقعیت دیگران به راه خود ادامه دهند زیرا تنها زمانی می توانیم فردی را قضاوت کنیم که کفش او را بپوشیم و مسیری را که او رفته است طی کنیم.

محمدرضا خانی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک سرمایه در این ضیافت افطاری اظهار داشت: درستی هر کاری نیاز به دو محک درونی و بیرونی دارد. محک درونی رضایت خاطر همکاران به عنوان سرمایه های واقعی و محک بیرونی رضایت همه مشتریان به عنوان صاحبان اصلی بانک است و امیدوارم بانک سرمایه تا کنون توانسته باشد در این عرصه موفقیت آمیز عمل کند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه بانک سرمایه ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان و هجرت از بانکداری شرکتی به بانکداری ارزش آفرین است اظهار داشت: اکنون و در این مکان با مشتریان عزیز بانک سرمایه تجدید بیعت می کنیم و امیدواریم که بتوانیم به تعهدات خود عمل نموده و رضایت حداکثری مشتریان و به تبع آن همکاران را جلب کنیم.


در این مراسم بانک سرمایه و تعدادی از مشتریان بنام این بانک پرداخت بخشی از دیه همسر این معلم فداکار را تقبل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار