جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس وهفته قوه قضاییه برگزار شد

جلسه روز جهانی قدس ،هفته قوه قضاییه ،هفتم تیر ،در سالن اجتماعات فرمانداری فردیس ، با حضور فرماندار ،معاون سیاسی انتظامی ،بخشدار وروسای دستگاههای اجرایی اشهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۱۰۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازناحیه 2کرج به نقل از روابط عمومی ناحیه 2کرج ، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس ،هفته قوه قضاییه ،هفتم تیر ، در سالن اجتماعات فرمانداری فردیس ، با حضور فرماندار ،معاون سیاسی انتظامی ،بخشدار وروسای دستگاههای اجرایی اشهرستان برگزار شد.

فرماندار فردیس ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس ،بر اجرای باشکوه این روز تاریخی تاکید کرد و افزود ؛استکبارجهانی برای اسلام قدعلم کرده است و می طلبد تدابیری اتخاذ شود که مردم با ارامش و آسایش درراهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

مهندس زمانی ، از مردم و مسئولین شهرستان خواست تا با شرکت و حضور حماسی خود در این راهپیمایی ،از حقوق مردم مظلوم غزه و فلسطین دفاع کنند و شرکت در این مراسم ،به فرموده امام راحل یک تکلیف شرعی است.

وی از دستگاهها خواست نسبت به اطلاع رسانی و نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر ،اقدام کنند و امسال را باشکوه تر از سالهای قبل برگزار نمایند.

مهندس زمانی ،هماهنگی و تعامل بین دستگاهها، را در راستای برقراری امنیت، ترافیک و استقرار واحد های هلال احمر ، بهداشت و درمانو دستگاه های خدمات رسان تا پایان مراسم مهم و ضروری خواند و اظهار امیدواری کرد؛همچون سالهای گذشته نسبت به برقراری نظم وامنیت و ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان اقدام گردد.

فرماندار فردیس با اشاره به مشخص شدن مسیرهای راهپیمایی گفت طبق سالهای گذشته از مسجد جامع المهدی (عج) در فلکه چهارم به سمت فلکه اول ومصلای امام خمینی(ره)،مسجد امام حسین(ع) در شهرک 17 شهریور ،مسجد النبی در شهرک110 ،بلوار طالقانی،سه راه حافظیه به سمت مصلای امام خمینی(ره) در فلکه اول،مشکین دشت بانک ملی به سمت گلزار شهدای مشکین دشت و حرکت به سمت مصلای امام خمینی(ره) فردیس خواهدبود

ایشان در ادامه ضمن گرامیداشت شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از اعضا حزب جمهوری اسلامی یاد و خاطره شهدای هفتم تیر راگرامی داشتند و اظهار داشت بنا به گفته رهبرکبیر انقلاب بهشتی یک ملت بود و همگان وظیفه داریم نسبت به بزرگداشت در این هفته که به نام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده ادای احترام کنیم.

ت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار