درجلسه ستاد پروژه مهر اسکو مطرح شد;

اجرای دقیق پروژه مهر خاطره ای ماندگار در اولین روز مدرسه رقم می زند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسکو تاکید کرد: هدف از اجرای پروژه مهر ماه ، توجه جدی و دقیق به ساماندهی فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی ، شاداب سازی مدارس با داشتن خاطره ماندگار اولین روز بازگشائی مدرسه برای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۵۰۹۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،یحیی نجابت در جلسه پروژه مهر 95 شهرستان اسکو ضمن ارائه و تشریح دستورالعمل و آیین نامه های ستاد پروژه مهر گفت :هدف از اجرای پروژه مهر ماه ، توجه جدی و دقیق به ساماندهی فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی ، شاداب سازی مدارس با داشتن خاطره ماندگار اولین روز بازگشائی مدرسه برای دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش اسکو تاکید کرد: سعی بر این باشد كه مدارس با شعار های زیبای ( تربیتی و دینی ) از لحاظ زیبا سازی تزئین شود.

وی از اعضای ستاد منطقه خواست تا ضمن تشكیل جلسات مستمر هم برای اعضای ستاد و هم برای مدیران به مسائلی همچون آراستگی ، زیبا سازی فضا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش آموزان توجه بیشتری كنند.

نجابت متذکر شد: امید است طبق برنامه ریزی دقیق و تدابیر بیشترتوسط اعضای كار گروه پروژه مهر به طور منظم از مدارس بازدید و گزارش به صورت مكتوب جهت رفع كمبود ها به دبیر ستاد پروژه مهر ارائه گردد .

گفتنی است در این جلسه سعید آقا زاده كارشناس ارزیابی و امور حقوقی اداره به عنوان دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش اسكو در سال 95 معرفی شد.

در پایان جلسه اعضای كار گروه نقطه و نظرات خود را اظهار نموده و شرح وظایف دستورالعمل پروژه مهر و كمیته های اجرائی در ( 5 ) محور توسط دبیر ستاد ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار