مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل:

اقتصاد مقاومتی اولویت برنامه کاری استانداری اردبیل است

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: اقتصاد مقاومتی اولویت برنامه کاری استانداری اردبیل است.

کد مطلب: ۵۰۹۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، ماریا موسوی افزود: مسوولان استان باید در کنار جلب مشارکت‌ های مردمی و سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی برای اجرای طرح ‌های اقتصادی تلاش کنند.

وی گفت: به این موضوع نباید در حد شعار نگاه شود و نگاه رهبر انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در سال جاری است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل اظهار کرد: برخی عوامل خارجی از جمله تحریم ‌ها در کنار عواملی همچون اظهارات غیر کارشناسی برخی مسوولان راه رسیدن به هدف اقتصاد مقاومتی را سخت می کند و باید در این زمینه هوشیار بود.

موسوی افزود: اقتصاد مقاومتی و عملگرایی در سال 95 همگان را مکلف به فعالیت و تدبیر در عرصه‌ های مختلف اقتصادی می‌کند که با وجود فضای امن در حوزه سیاست داخلی و خارجی می‌توان با جلب و جذب سرمایه‌ گذاران داخلی و خارجی افق‌ های روشن اقتصادی را در این استان رقم زد.

وی موفقیت در برجام و دو انتخابات خطیر هفتم اسفند را کارآمدی دولت یازدهم دانست و گفت: دولت در حال خارج شدن از بن بست تحریم هاست و مجموعه استانداری حامی احزاب و آماده کننده بستر فعالیت آنهاست.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل ادامه داد: برنامه دولت ایجاد آرامش سیاسی و اقتصادی برای مردم و کشور است و با وجود شرایط سخت و خرابی ‌های زیاد ولی تاکنون دولت موفق عمل کرده است.

موسوی همچنین با انتقاد از مانع ‌تراشی‌ها و بهانه ‌گیری‌های منتقدین دولت گفت: در این دولت باید حواشی را کنار گذاشته و به متن و حل مشکلات بپردازیم.

وی مشارکت را یکی از مهم ترین زمینه ‌های توسعه در هر جامعه دانست و افزود: اگر مشارکت نباشد امکان دسترسی به توسعه پایدار وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار