به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

بررسی نقش فعالیت های فرهنگی بر تقویت اعتماد به نفس کودکان در اهواز

نشست بررسی تأثیر فعالیت‌های فرهنگی-هنری بر تقویت اعتمادبه‌نفس کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، شهناز ممبنی مسوول کانون شماره 3 اهواز با اعلام این خبر گفت: نشست بررسی تأثیر فعالیت‌های فرهنگی-هنری بر تقویت اعتمادبه‌نفس در کودکان و نوجوانان با حضور جمعی از والدین بچه‌های اهوازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 اهواز برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ابتدا فعالیت‌های 42 گانه کانون مانند: نقاشی، خوشنویسی، سفال و تأثیر غیرمستقیم آموزشی و تربیتی این فعالیت‌ها بر کودکان و نوجوانان برای والدین شرکت کننده بازگو شد.
ممبنی با اشاره به این‌که در ادامه این نشست اعظم احسانی کارشناس سلامت روان با توضیحات مفصل به ارائه راهکارهای مفید تقویت اعتمادبه‌نفس در کودکان و نوجوانان برای شرکت‌کنندگان پرداخت یادآور شد: زهرا خواجه پور کارشناس ارشد تغذیه نیز در این برنامه توجه بیشتر والدین به امر تغذیه‌ی سالم فرزندان را خواستار شد و تأکید کرد فرزندان ما با داشتن تنی سالم و فیزیکی مناسب می‌توانند از امکانات فراهم‌شده و مناسب بهره ببرند و ضمن اعتمادبه‌نفس بیشتر و خودباوری منطقی، بتوانند در جامعه زندگی بهتری داشته باشند.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز 10 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد که مربیان آن بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای بچه‌های 7 تا 16 سال برگزار می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار