نشست هم اندیشی مدیر آموزش و پرورش دشتستان برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیر آموزش و پرورش دشتستان و رئیس گروه بررسی و تحلیل محتوا اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دفتر مدیر آموزش و پرورش دشتستان برگزار شد .

کد مطلب: ۵۰۹۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از دشتستان ، ،مدیر آموزش و پرورش دشتستان در این نشست گفت:شهرستان دشتستان با توجه به داشتن یکی از بیشترین جمعیت های دانش آموزی در استان قابلیت های مختلفی برای اجرای برنامه های آموزشی را دارا هست .

سید حسن لواسانی فرد افزود:جشنواره فیلم رشد در شهرستان دشتستان نیز برگزار شده است که با استقبال خوب دانش آموزان همراه شده است و امید می رود در سال جدید نیز استقبال خوبی از چنین برنامه هایی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد:با توجه به پیشرفت اطلاعات و ارتباطات نیاز ضروری دانش آموزان و معلمان علاوه بر کتاب های درسی به نرم افزارهای آموزشی و الکترونیکی برای پیشبرد اهداف یادگیری است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان بیان کرد:در راستای سهولت یادگیری دروس برای دانش آموزان ،لزوم تولید محتوای آموزشی در راستای سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی بیش از پیش احساس می شود.

در ادامه رئیس گروه بررسی و تولید محتوا اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:در سال پیش رو چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد را برگزار می کنیم که این جشنواره از سال 1342 شروع شد و پس از انقلاب با چند سال وقفه با عنوان جشنواره فیلم رشد آغاز به کار کرد.

دکتر امانی فرد افزود:جشنواره فیلم رشد از خرداد ماه شروع می شود و با توجه به این که جشنواره بین المللی است داوران بین المللی نیز حضور دارند و فیلم هایی که به جشنواره ارسال می شود کوتاه،انیمیشن،مستند و فیلم داستانی است.

وی گفت:دشتستان هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ توانمندی این قابلیت را دارد که فیلم هایی را به جشنواره ارائه دهد و کمیته جشنواره فیلم شهرستان دشتستان با حضور و عضویت روءسای ادارات تشکیل خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار