پاسخگویی و برنامه ریزی اوقات فراغت تابستان با سامانه تلفنی

خانواده ها می نوانند از برنامه ریزی های اوقات فراغت دستگاه های متولی با تماس با سامانه تلفنی 3118 اطلاع یابند.

کد مطلب: ۵۰۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، فرماندار سمنان، با اشاره بر هم افزایی و همفکری دستگاه های متولی در خصوص مقابله با آسیب های اجتماعی افزود: مسئولان می بایست در راستای شناسایی و رفع نیازهای فراغتی جوانان در بخش های علمی و مهارتی و آموزشی و فرهنگی و ورزشی، برنامه ریزی ویژه تری داشته باشند.
سیدعباس دانایی، در ادامه با اشاره به لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان با محوریت آموزش کارآفرینی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و صحیح و مناسب، به خانواده ها و کودکان و نوجوانان و جوانان زمینه بهره مندی از خدمات دستگاه های متولی در بخش اوقات و فراغت را فراهم می کند.
وی با اشاره به فراهم شدن اطلاع یابی خانواده ها از برنامه ریزی های صورت گرفته اوقات فراغت دستگاه های متولی شهرستان سمنان از تلفن گویای 3118 جهت آگاهی خانواده ها جهت ثبت نام فرزندان خود خبر داد.
چنگیری رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نیز در این جلسه با تشکر از مشارکت و اعضای ستاد در برگزاری برنامه های غنی سازی اوقات فراغت از برگزای 890 برنامه در سال 94 در 163 پایگاه خبر داد و گفت: اداره ورزش و جوانان در اجرای بخشی از این برنامه ها با 17 دستگاه و سازمان مردم نهاد مشارکت داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار