عضو هیات رییسه مجلس در گفت وگو با پانا:

جلسات مجلس و دولت برای حل مشکلات اقتصادی ادامه می‌یابد/نتیجه مهندسی رهبر وحدت بین قوا است

خبرگزاری پانا: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسایل اقتصادی امروز از هر مساله دیگری اهمیت بیشتری دارند، گفت: هر کسی که به وحدت بین قوا ضربه بزند بر خلاف مهندسی رهبری عمل کرده و اقدام وی محکوم است.

کد مطلب: ۵۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد دهقانی در گفت با خبرنگار پارلمانی پانا با اشاره به به مهندسی نظام و مهندسی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بر اساس این مهندسی بین همه قوای کشور باید آرامش برقرار باشد و تعامل بین همه سران شکل بگیرد.

وی ادامه داد: هر کسی که به این تعامل آسیب بزند بر مهندسی رهبری و در نتیجه بر آرامش جامعه ضربه می زند و هر حرکتی که این نتیجه را داشته باشد،به طور قطع محکوم است.

عضو هیات رییسه مجلس، یادآور شد: در فضای اقتصادی که بوجود آمده، اختلاف میان سران مردم را ناامید می کند، زیرا مردم فکر می کنند که در شرایط بوجود آمده پشت و پناهی ندارند و مسئولان به جای آنکه مشکلات را حل کنند مشغول درگیری‌های خود هستند.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رویکردها باید به سمت حل مشکلات اقتصادی مردم باشد و وحدت بین مسئولان نیز با همین هدف باید برقرار باشد.

وی افزود: البته مشکلات بوجود آمده در روزهای اخیر بر روابط بین دولت و مجلس سایه نخواهد انداخت و جلسات مجلس و دولت برای حل مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داشت.

دهقانی در خصوص گام دوم هدفمندی یارانه ها نیز گفت: اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها تا زمانی که روند تورم در کشور فزاینده است امکان پذیر نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار