برگزاری دوره های آموزش اوقات فراغت ویژه ی کودکان و نوجوانان در قوچان

به همت اداره املاك و اراضی آستان قدس رضوی در قوچان، فاروج و شیروان، دوره‌های آموزشی اوقات فراغت ویژه كودكان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۵۰۸۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، رئیس اداره املاك و اراضی آستان قدس رضوی در قوچان، فاروج و شیروان با بیان این مطلب گفت:‌این دوره‌های آموزشی شامل كلاس‌های تجوید، روخوانی و روانخوانی قرآن كریم است كه با هدف انس بیشتر كودكان و نوجوانان با قرآن و آشنایی بیشتر آنان با این كتاب انسان ساز برگزار می‌شود.
حسین زاهدی ادامه داد: ثبت نام این دوره های آموزشی از 5 تا 10 تیرماه به صورت رایگان انجام می‌شود كه پیش بینی می‌شود در این كلاس‌ها بیش از 300 فراگیر ثبت نام كنند.
وی تصریح كرد: در سال جاری 10 كلاس آموزشی در شهرهای قوچان، فاروج و شیروان دایر خواهد شد كه ‌این دوره‌های آموزشی با برگزاری 10 كلاس از 10 تیرماه آغاز و تا یك ماه ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: در این كلاس‌ها 13 تن از مربیان متبحر قرآنی، آموزش علوم قرآنی به كودكان و نوجوانان را در مجتمع فرهنگی و كتابخانه امام رضا(ع) قوچان، مدارس و مساجد شهرهای فاروج و شیروان برعهده دارند.
زاهدی از برگزاری كلاس‌های آموزشی تجوید و روخوانی قرآن كریم ویژه بانوان در قوچان خبر داد و گفت: این كلاس‌ها هر روز باحضور بیش از 150 نفر در مساجد شهر قوچان در طول ماه مبارك رمضان برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: اداره املاك و اراضی آستان قدس رضوی در قوچان، فاروج و شیروان فعالیت خود را در حوزه‌های آموزش‌های مهد الرضا(ع) و برپایی كلاس‌های اوقات فراغت از سال 1380 آغاز كرده است كه هر ساله بیش از 300 فراگیر قرآنی از آموزش‌های آن بهره‌مند می‌شوند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار