مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل:

موزه آموزش و پرورش در استان اردبیل ایجاد می شود

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان اردبیل گفت: موزه آموزش و پرورش در استان اردبیل ایجاد می شود و به همین منظور محل استقرار این موزه و نحوه اجرای طرح در دست مطالعه و بررسی فنی و کارشناسی است.

کد مطلب: ۵۰۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، احمد ناصری در حاشیه بررسی طرح اجرای موزه آموزش و پرورش تصریح کرد: طی سال‌های اخیر اظهاراتی مطرح شده است که موزه آموزش و پرورش در محل مدارس ماندگار شامل مدرسه صفوی اردبیل و مدرسه امام خمینی بیله سوار دایر شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل افزود: با این وجود ما در حال بررسی فنی این طرح هستیم تا بهترین مکان مناسب برای استقرار موزه مدارس فراهم شود و به همین منظور تمامی مدارس با سابقه‌ای که توانمند در اجرای این طرح هستند موردبررسی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به ایجاد کارگروهی در معاونت برنامه‌ریزی این مجموعه اضافه کرد: در کنار مطالعات اسناد و مدارک لازم جهت ارائه در موزه جمع‌آوری می‌شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: قرار است از موزه آموزش و پرورش شهرهای مختلف بازدید به عمل آید تا نحوه اجرای دقیق و فنی طرح موردبررسی قرار گیرد.

ناصری افزود: لازم است بعد از نهایی شدن مطالعات این طرح در شورای آموزش‌ و پرورش استان به شور گذاشته شود تا ایجاد موزه به تصویب برسد.

وی به ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین و افراد علاقه‌مند در راه‌اندازی موزه تأکید کرد و گفت: در عین حال برقراری تعامل با دستگاه‌هایی که می‌توانند در پیشبرد طرح ما را یاری کنند مورد تأکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار