1600 ساعت کلاس کنکور در شهرستان جم برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش جم از برگزاری 1600 ساعت کلاس کنکور در شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۵۰۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از جم ، سید علیرضا سجادی برگزاری دوره‌های آموزشی را در توانمندسازی و موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری موثر ارزیابی کرد و گفت: در راستای بهبود کیفیت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان چهارم متوسطه و با هدف موفقیت آنها در کنکور سراسری ، این کلاس ها با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش جم اضافه کرد: با توجه به پراکندگی شهرستان و بعد مسافت تا مرکز ، کلاسهای کنکور در دو بخش مرکزی و ریز برگزار گردید.

وی با اشاره به ایجاد سه پایگاه در شهرستان خاطر نشان کرد: کلاسهای کنکور در سه پایگاه مدارس ، طرح نخبه پروری و آموزشگاه ایران دخت با حضور بیش از 70 درصد دانش آموزان چهارم متوسطه در شهرستان جم شروع بکار کرد.

سجادی از برگزاری 1600 ساعت کلاس کنکور در شهرستان خبر داد و گفت: این کلاسها از ابتدای مرداد 94 شروع و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته و برای هر درس بطور میانگین بیش از 40 جلسه کلاس تشکیل گردیده است.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: با حضور مشاورین مطرح استانی و کشوری جمعا 312 ساعت مشاوره گروهی و فردی جهت دانش آموزان کنکوری ارائه شده است.

وی همچنین از برگزاری کلاسهای جمع بندی از 30 خرداد ماه خبر داد و اظهار داشت: کلاسهای جمع بندی کنکور نیز با همکاری آموزشگاه فردوس به عنوان نماینده قلم چی در شهرستان در دروس ریاضی، زیست شناسی و ادبیات فارسی و مشاوره کنکور برگزار می گردد.

سجادی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش و پشتکار دانش آموزان شاهد قبولی و پذیرش آنها در دانشگاه های معتبر در سطح کشور باشیم و این اقدامات موجب افزایش انگیزه سایر دانش آموزان در سالهای آتی نیز شود .

مدیر آموزش و پرورش جم افزود: دانش آموزان جم شایستگی نشستن بر کرسی دانشگاه­های معتبر کشور را دارند و باید حس خود باوری در آنان تقویت شود و استعداهای بالقوه آنها به بالفعل مبدل گردد.

سجادی در پایان از همکاری و مساعدت فرماندار شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر جم و مدیر عامل منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس در راستای برگزاری کلاسهای کنکور تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار