اقتصاد از سه خواستگاه دولت، بنگاه و خانواده ها سرچشمه می گیرد

در هر روستا که اجرای طرح های اشتغال اقتصادی باشد به سرعت توسط کمیته امداد عملیاتی می شود و در این زمینه هیچ محدودیت و مشکلی نداریم.

کد مطلب: ۵۰۷۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در جلسه با بخشداران استان که چهارشنبه 26 خرداد 95 در سالن باقرالعلوم قزوین برگزار شد، گفت: اقتصاد از سه خواستگاه دولت، بنگاه و خانواده ها سرچشمه می گیرد که با تدبیر می توان شاخه درآمدی را از هزینه ها بیشتر کرد تا اقتصادی شدن امور محقق شود.

صفری اضافه کرد: اگر زیرساخت و امکانات در روستاها فراهم شود می توان حلقه مفقوده اشتغال را ایجاد کرد تا مهاجرت کاهش یافته و زندگی در روستاها منطقی و عقلانی شود که در این راستا کمیته امداد مهمترین اولویت خود را در همین زمینه قرار داده است.

صفری تصریح کرد: اگر دهیاری ها فضای مناسبی مانند مدرسه و ساختمانهای بدون استفاده را در روستاها در اختیار کمیته امداد قرار دهند با راه اندازی کارگاههای قالیبافی برای اشتغال جوانان روستایی اقدام می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ادامه داد: با اختصاص زمین برای ایجاد مجتمع های اقتصادی در روستا نیز آماده ایم تا طرح هایی مانند پرورش شترمرغ، بلدرچین، قارچ، دامداری و گلخانه را راه اندازی کنیم و تسهیلات این بخش نیز با سود چهار درصد در اختیار متقاضیان روستایی قرار می گیرد.

صفری یادآور شد: امسال آمادگی کامل داریم در همه روستاهایی که مددجوی امداد حضور داشته باشد و مکان مناسب تامین شود کارگاه های قالیبافی را دایر کنیم که در این راستا آموزش فنی، تامین مواد اولیه، فروش قالی و بازاریابی را نیز انجام می دهیم. صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در پایان گفت: در هر روستا که اجرای طرح های اشتغال اقتصادی باشد به سرعت توسط کمیته امداد عملیاتی می شود و در این زمینه هیچ محدودیت و مشکلی نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار