مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد:

پارک ورزش کودک در کرمانشاه احداث می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،گفت: با هدف توسعه ورزش همگانی و گسترش فرهنگ ورزش از سنین پایین پارک ورزشی کودک در کرمانشاه احداث می شود.

کد مطلب: ۵۰۶۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه، مجتبی جوهری در کمیته متناظر بررسی سند تحول ورزش همگانی با اعلام این خبر افزود: این فضای ورزشی تفریحی ویژه کودکان و خردسالان قرار است با همکاری شهرداری در پارک معلم واقع در فرهنگیان فاز 2 ایجاد شود.
وی اظهار کرد: خوشبختانه امروز شهرداران مناطق شهرداری کرمانشاه به عنوان سفیران توسعه ورزش همگانی در این رساتا پیش قدم هستند و مشارکت خوبی در این زمینه دارند.
جوهری برگزاری همایش های ورزش همگانی در سطح مناطق شهری را یک ضرورت خواند و گفت: این مهم خوشبختانه از ابتدای سالجاری با روند خوبی آغاز شده است و امیدواریم در سایر مناطق نیز تداوم داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از فعالیت 32 پایگاه ورزش همگانی در سطح شهر کرمانشاه و 12 پایگاه در شهرستان های استان خبر داد و گفت: با توجه به این مهم که ورزش کردن رابطه مستقیمی با سلامت دارد و از کودکی تا پیری را در بر می گیرد،ایجاد جاده های سلامتی در پارکها، بوستان ها و مناطق شهری و همچنین مشارکت دانش اموزان و کودکان در امر توسعه ورزش همگانی از ضروریات این سند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار