طی اجرای یک حکم اشتباه ؛

خانواده مینابی بی خانمان شدند

روز گذشته ˝آنهم در ماه مبارک رمضان ˝عوامل راه و شهرسازی استان هرمزگان ، یک باب منزل مسکونی را در شهر میناب تخریب و یک خانواده 4 نفری را آواره کردند.

کد مطلب: ۵۰۶۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نصر الله شریفی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان، گفت: سال 89 از طرف راه و شهرسازی اعلام شد 90 متر از کل زمین شما که 1050 متر می باشد در اراضی ملی قرار دارد و باید تخریب شود ، پیگیر شدیم و دادگاه در سال 89 رای تخریب 90 متر از کل زمین را صادر کرد که در همان سال دیوار دور خانه را که حتی بیشتر از 90 متر بود تخریب کردند، و دیگر خبری نشد ، تا اینکه دیروز و بدون اینکه حتی زمانی برای تخلیه منزل بدهند ، کل خانه که حدودآ 110 متر زیربنا می باشد را تخریب کردند.

وی ادامه داد: ما به مهمانی رفته بودیم، شب که برگشتیم با یک خانه خرابه روبرو شدیم، وسایل داخل خانه را هم سارقان برده بودند.

شهروند مینابی که هم اکنون خانه اش تخریب شده و سرپناهی ندارد گفت: عرق ریختم و با دستمزد کارگری در سال 76 این خانه را ساختم و هم آب برایش گرفتم و هم برق ، نمی دانم چرا راه وشهرسازی این تصمیم را گرفت و آنهم در ماه رمضان که ماه بخشش و مهربانی است خانه ما را تخریب کردند.

امروز هم نخعی فرماندار ویژه شهرستان میناب به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه از مکان بازدید کردند و فرماندار به جدیت پیگیر این کار شد و از دستگاه اجرایی خواست هرچه سریعتر علت و نتیجه را اعلام کند.
با پیگیری های فرماندار ، مقرر گردید تا زمان تعیین تکلیف ، این خانواده در مهمانسرای راه و شهرسازی میناب اسکان پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار