یک فیزیوتراپ از گیلان در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور می یابد

یک فیزیوتراپ از گیلان در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور می یابد .

کد مطلب: ۵۰۶۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان گفت : با توجه به نیاز وزنه برداران ملی پوش به همراهی یک فیزیوتراپ در اردو ، تصمیم گرفتیم که یک فیزیوتراپ از گیلان در اردو حضور یابد .
اصغر ابراهیمی افزود : بهداد سلیمی وزنه بردار شایسته و قهرمان جهان در مصاحبه ای اعلام کرد که به همراهی یک فیزیوتراپ تا مسابقات المپیک نیاز دارد که بر این اساس و با توجه به هماهنگی های انجام شده با فدراسیون وزنه برداری و هیات پزشکی ورزشی استان گیلان ، یک فیزیوتراپ از گیلان در اردو حضور می یابد تا در مدت برپایی اردوی آمادگی تیم ملی ، در خدمت وزنه برداران حاضر در اردو باشد .
وی اظهار کرد : اردوی آمادگی سطح دریای تیم ملی وزنه برداری ایران از روز دوشنبه در سالن ورزشی شهدای گمنام شهر کلاچای استان گیلان آغاز شده است .
وی ادامه داد : هم اکنون ملی پوشان در تمرینات تیم ملی وزنه برداری حضور دارند و فقط سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان و همچنین سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی از روز چهارشنبه هفته جاری به اردونشینان ملحق خواهند شد .
وی بیان کرد : اردوی آمادگی سطح دریای تیم ملی وزنه برداری به مدت چهار هفته در شهر کلاچای استان گیلان ادامه می یابد و این اردو به دلیل مشابهت شرایط آب و هوای این منطقه با محل برگزاری مسابقات المپیک 2016 برزیل در کلاچای استان گیلان برپا شده است .
رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان خاطرنشان کرد : تیم ملی وزنه برداری ایران پنج سهمیه در المپیک 2016 برزیل دارد که براین اساس ، آماده ترین وزنه بردارن در پایان اردوی گیلان انتخاب می شوند تا در المپیک حضور یابند .
المپیک 2016 برزیل از روز 15 تا 31 مرداد ماه سال جاری در شهر بندری ریودوژانیرو برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی ایرا ن نیز در رشته های مختلف در این مسابقات مهم حضور خواهد یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار