در آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه:

برگزاری جلسه کمیته مقابله با جعل اسناد و مدارک

اولین جلسه کمیته مقابله با جعل اسناد و مدارک آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در سال 95 با حضور اعضاء در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه تشکیل گردید.

کد مطلب: ۵۰۶۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از شهرستانهای استان تهران، در این جلسه حنیف نیا ،رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن تقدیر از زحمات اعضای کمیته مقابله با جعل اسناد و مدارک در سال تحصیلی سپری شده، بکارگیری شیوه های نوین برای انجام تخلف در زمینه های مختلف را از شگردهای جاعلین دانست.

وی در ادامه افزود: کشف این شیوه ها و کسب اطلاعات نوین اولین قدم در زمینه مقابله با بروز تخلفات در هر زمینه ای می باشد و به حمدالله اعضای این کمیته با کسب اخبار موثق و پیگیری موضوع های مطروحه از تمامی شگردهای نوین متخلفین آگاهی کاملی حاصل نموده اند.

وی اطلاع رسانی و آموزش نیروهای انسانی مربوط در مدارس برای مقابله با این شگردها را دومین مبحث مهم در این امر خواند و از اعضای کمیته خواست تا در جلسات تخصصی آموزش های لازم را در اختیار مدیران و مجموعه عوامل اجرایی مدارس قرار دهند.

حنیف نیا ، پیشگیری همه جانبه از بروز این امر را مهمترین راهکار برای مقابله با متخلفین جعل اسناد و مدارک دانست و تصریح کرد: با آسیب شناسی لازم و بکارگیری سیاست های جدید در دو سال گذشته تقریبا تمامی تخلفاتی که می توانست به جهت عدم بروز بودن اطلاعات عوامل اجرایی در مدارس موجب سوء استفاده جاعلین گردد مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: درصورتی که هر مدرک و اسناد مربوط به آموزش و پرورش با هر راهکاری خارج از روال قانونی لازم کشف شود، قطعا ضمن برخوردهای لازم در چهارچوب اداری مراتب جهت اعمال مقررات حاکمیتی به قوه قضائیه نیز ارجاع خواهد شد.

/خبرنگار:بنفشه دمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار