28 خرداد ماه آخرین مهلت اعلام نتایج امتحانات نهایی

رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه امتحانات نهایی حداکثر تا 28 خرداد اعلام می‌شود و پس از این زمان به اعتراضات دانش‌آموزان پاسخ می‌دهند.

کد مطلب: ۵۰۵۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، عبدالرسول عمادی رئیس سازمان سنجش آموزش و پرورش در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: همانطور که قبلا هم گفته شده بود روند اعلام نتایج از این هفته در برخی استان‌ها اجرا شده و در برخی دیگر طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: حداکثر تا 28 خرداد زمان اعلام اولیه نتایج به پایان می‌رسد و پس از آن به اعتراض دانش‌آموزان پاسخ داده می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش با بیان اینکه روز مشخصی برای اعلام نتایج اعتراضات وجود ندارد عنوان کرد: چنانچه اعتراض دانش‌آموزان به نمرات به جا باشد قطعا پاسخ می‌گیرند.

عمادی‌ اظهار کرد: علی‌رغم فضا‌سازی که مبنی بر سخت بودن سؤالات امتحانی‌ امسال؛ در همه استان‌ها وضعیت نمرات نسبت به سال قبل بسیار بالاتر بود.

وی افزود: چندی پیش صحبت‌هایی مبنی بر فروش سؤالات امتحانی‌ در فضای مجازی مطرح شد و مسئولان آموزش و پرورش این خبر را تکذیب کردند و نسبت به برخورد با متخلفان اقداماتی انجام شد.

رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش بیان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده از سوی مرکز حراست آموزش و پرورش اکنون سرشاخه‌های گروه‌هایی که به قصد کلاهبرداری‌ خبرهای کذبی‌ مبنی بر فروش سؤالات امتحانی‌ داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

عمادی‌ یادآور شد: برخلاف تمامی‌ فضاسازی‌های صورت گرفته مبنی بر استاندارد نبودن سؤالات و همچنین فروش سؤالات امتحانی‌ در فضای مجازی وضعیت برگزاری امتحانات در صحت و امنیت کامل بود و هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است و صحبت‌های ضد و نقیض فقط موجب تشویش اذهان عمومی و بدبین کردن مردم نسبت به امتحانات آموزش و پرورش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار