رقابت های قهرمانی جوانان آسیا/

دونده تبریزی به برنز 1500 متر رسید

عطا اسدی دونده تبریزی تیم ملی دوومیدانی در هفدهمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا در 1500 متر به به مقام سوم رسید و مدال برنز گرفت و عبدالرحیم درزاده پس از اسدی چهارم شد.

کد مطلب: ۵۰۳۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، در جریان برگزاری هفدهمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا، عطا اسدی دونده جوان 1500 متر، موفق شد با موفقیت از خط پایان عبور کند و صاحب عنوان سومی این دوره از رقابت ها در 1500 متر شود.
عبدالرحیم درزاده، دیگر نماینده جوان کشورمان در 1500 متر نیز با اختلاف کمی پس از اسدی از خط پایان گذشت و چهارم شد.
در پایان روز دوم رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا، یک مدال نقره و یک مدال برنز توسط جوانان دو و میدانی کار آذربایجانشرقی کسب شد.
در جریان برگزاری هفدهمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا که در شهر " هوشی مین" ویتنام در حال برگزاری است، امروز (شنبه) 15 خرداد و در پایان روز دوم این رقابت ها، جوانان دو و میدانی کار کشورمان موفق شدند به یک مدال نقره و دو مدال برنز دست یابند.
امین لطف الهی موفق شد در پرتاب وزنه با پرتاب 17.57 متری خود در جایگاه دوم بایستد و صاحب مدال نقره شود.
مهدی رستمی دیگر ورزشکار جوان در پرتاب وزنه نیز با پرتاب 17.52 متر سوم شد و مدال برنز گرفت.
عطا اسدی دونده جوان در 1500 متر با رکورد 00-03-4 دقیقه به عنوان نفر سوم از خط پایان گذشت و به مدال برنز رسید.
عبدالرحیم درزاده، دیگر دونده جوان در 1500 متر نیز عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت اما در جایگاه چهارم ایستاد و به مدال نرسید.
اکبر هلالی در پرتاب چکش نیز با پرتاب 59.13 متری خود به عنوان چهارمی دست یافت.
محمدرضا فریدی که با شایستگی از مرحله مقدماتی و نیمه نهایی به فینال 400 متر رسیده بود، هفتم شد.
این رقابت ها تا پایان روز دوشنبه، 17 خرداد ادامه خواهد داشت و فرصت مناسبی برای کسب سهمیه رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان که مرداد ماه سال جاری در لهستان برگزار می‌شود، خواهد بود.
لازم به یادآوری است، تا کنون جواد شوریابی در 400 متر بامانع و مهدی رستمی در پرتاب وزنه موفق به کسب حدنصاب ورودی رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار