مرکز تصویربرداری ام.آر.آی بوکان به بهره برداری رسید

مرکز تصویربرداری ام.آر.آی بیمارستان شهید قلی پور بوکان با حضور سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری، مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۵۰۱۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، در آئین افتتاح این طرح، معاون فناوری آمار و اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: برای راه اندازی این مرکز تصویربرداری مبلغ 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ایرج محبی افزود: این مرکز که جزو یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری منطقه به شمار می رود، مجهز به دستگاه های ام.آر.آی 1.5 تسلا، سی.تی.اسکن 16 اسلایس و ماموگرافی پیشرفته است.

وی گفت: این مرکز علاوه بر شهرستان بوکان جمعیت شهرستان های شاهین دژ، تکاب و روستاهای شهرستان میاندوآب و سقز در استان کردستان را نیز پوشش خواهد داد.

محبی ادامه داد: اعتبارات راه اندازی این مرکز توسط هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان پرداخت شده است که با راه اندازی آنها تحولی بزرگی در حوزه سلامت این منطقه روی خواهد داد.

وی اضافه کرد: از مبلغ هزینه شده برای راه اندازی این مرکز سه میلیارد ریال توسط خیران بخش سلامت شهرستان بوکان تامین شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری همچنین از طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان نیز که هم اکنون از 93 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، بازدید کرد.

طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان شامل بخش های درمانگاه، جراحی زنان و مردان، مراقبت های ویژه، آزمایشگاه، رادیولوژی، رادیوگرافی، ام.آر.آی، سی.تی.اسکن، سی.سی.یو، آی.سی.یو، داروخانه و دیگر بخش های بیمارستانی است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از طرح هادی روستایی از دیکر برنامه های سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری به شهرستان بوکان بود.

شهرستان بوکان با 227 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار