هدف تعاونیها کمک به معیشت و اقتصاد خانواده ها ست

معاونت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در اولین کارگاه آموزش تخصصی تعاونیهای مرزنشین استان کرمانشاه گفت: حدود 17 سال از تاسیس و ایجاد اتحادیه ها و تعاونیها در کشور می گذرد که هدف از ایجاد آن کمک به معیشت و اقتصاد خانواده ها بوده است.

کد مطلب: ۵۰۱۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد


مسعود شاکرمی ادامه داد: با توجه به اهمیت اقتصاد خانواده ها تعاونیها شکل گرفت و بودجه قابل توجهی به آن اختصاص یافته است.
وی افزود: با توجه به ضریب اهمیت موضوع و برای پیشرفت هرچه بیشتر تعاونیها ضروری است که آموزشهایی در این راستا به اعضای تعاونی داده شود و به همین منظور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق تعاون و اتحادیه مرزنشینان اقدام به برگزاری کلاسهای آموزش تخصصی ویژه برای اعضای تعاونیها نموده است و امید واریم در این زمینه به جایی برسیم که بتوانیم امور مردم را به خود تعاونیها که از بدنه مردم هستند واگذار نماییم.
معاونت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: آموزش اولین گام برای به ثمر رساندن هر پروژه ای است و برای ثبات و ادامه بقای تعاونی ها و اتحادیه ها و آشنایی با دانش و فنون روز دنیا این کارگاههای آموزشی ضروری است.
گفتنی است: این کارگاه آموزشی یک روزه در محل سالن جلسات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه توسط چهار نفر از اساتید و کار شناسان در خصوص قوانین و مقررات بخش صادرات، مدیریت کسب و کار، مالیات و گمرک برای مدیران عامل اتحادیه ها و تعاونیهای مرزنشین برگزار و برای حاضرین گواهی مهارت صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار