مسئولیت ادارات مالیاتی بسیار حساس و مهم است

افزایش درآمدهای مالیاتی نبایدبه فشار مضاعف به مودیان خوش حساب و قانونمند منجر شود و شناسایی مودیان جدید و برخوردبا فرار مالیاتی بهترین اقدام برای افزایش درآمدهای مالیاتی است.

کد مطلب: ۵۰۰۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی شنبه 8 خرداد 95 با حضور در اداره کل امور مالیاتی استان قزوین بر ضرورت حرکت به سمت اقتصاد مالیات محور و قطع وابستگی به درآمدهای نفتی تاکید کرد و گفت : مسئولیت ادارات مالیاتی بسیار حساس و مهم است و بعد از تغییر نظام بودجه ریزی کشور و کاهش وابستگی اقتصاد کشور به نفت، امروز نقطه ثقل درآمدهای کشور بر مالیات استوار است.

محمدی اضافه کرد: امسال باید بیشتر درآمدهای کشور از طریق مالیات تأمین شود و پایه تحقق شعار سال در اقتصاد مقاومتی بر دوش نظام مالیاتی کشور است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کوچک سازی دولت برای چابک شدن دستگاههای اجرایی ضروری است تا دولت به مسئولیت نظارت و کنترلی بدرستی عمل کند زیرا ضریب بهره وری در کشور پایین و میزان مصرف بالاست و این شرایط شایسته کشور و ملت ما نیست.

داوود محمدی ضمن اشاره به سختی های کار در ادارات مالیاتی اظهار کرد: همزمان باید هم به تکالیف قانونی عمل شود و هم رضایت مودیان جلب شود که کار دشواری است.افزایش درآمدهای مالیاتی نبایدبه فشار مضاعف به مودیان خوش حساب و قانونمند منجر شود و شناسایی مودیان جدید و برخوردبا فرار مالیاتی بهترین اقدام برای افزایش درآمدهای مالیاتی است.

محمدی در پایان با تقدیر از خدمات مدیریت و کارکنان اداره کل،موفقیت و دستاوردهای این اداره را ناشی از تدبیر، دانش و تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان این اداره دانست و لوح تقدیری از سوی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی به پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار