کنسرت بهاری و ذهن خلاق گروه موسیقی ˝پالت˝

گروه موسیقی «پالت» در سومین ماه سال با تدارک اتفاق هایی غافلگیرکننده با مخاطبانش در تالار وحدت دیدار می کند.

کد مطلب: ۵۰۰۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ گروه موسیقی «پالت» که فعالیت رسمی خود را در سال 91 با آهنگسازی برای نمایش «روایت ناتمام یک فصل معلق» آغاز کرد، خود را برای اجرایی غافلگیرکننده برای مخاطبانش آماده می کند.
این گروه موسیقی 8 خرداد در چهار سانس، با برنامه ریزی های بی نظیری در زمینه اجرا و با حضور سیامک احصایی به عنوان کارگردان هنری این رویداد، در تالار وحدت روی صحنه می رود.
گروه موسیقی «پالت» که در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در دو نوبت در برج میلاد روی صحنه رفت و مورد استقبال پرشوری از جانب هواداران خود قرار گرفت، در اجرای خردادماه خود سعی در تغییر فضای کلی حاکم بر اجرا نسبت به اجراهای گذشته دارد به گونه ای که در ذهن «پالت»، شکل گیری اجرایی در قالب پرفورمنس-موزیک است.
این گروه موسیقی در این کنسرت بدون وقفه زمانی به اجرای قطعه ها می پردازد و امید نعمتی خوانندگی قطعه های جدید به همراه منتخبی از آلبوم «شهر من بخند» این گروه را بر عهده دارد.
امید نعمتی (خواننده)، روزبه اسفندارمز (کلارینت و ساکسوفون)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، کاوه صالحی (گیتار)، داریوش آذر (کنترباس)، سردار سرمست (پیانو و آکاردئون) و امین طاهری (درامز) اعضای گروه موسیقی پالت را تشکیل می دهند.
منبع:میزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار