رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

نقش کارشناسان سلامت در رفع مشکلات روحی دانش آموزان مهم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کارشناسان سلامت باید در بحث حل مشکلات جسمی، روحی و روانی دانش آموزان نقش مهمی را ایفا کنند و بر اهمیت نقششان در این زمینه ها آگاهی داشته باشند.

کد مطلب: ۵۰۰۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حسن طاهر احمدی در همایش استانی تقدیر از مدیران، مراقبان و کارشناسان مدارس مروج سلامت در کانون امام خمینی(ره) اراک، افزود: اهدافی که در بحث ترویج سلامت در مدارس دنبال می شود شامل افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان و پرورش دانش آموزانی خلاق و سالم است که اگر این مهم صورت گیرد به طور حتم دانش آموزان در رقم زدن آینده بهتری برای کشور نیز موفق خواهند بود.

وی ابراز کرد: در حال حاضر 300 مدرسه در سطح استان مرکزی در بحث ترویج سلامت فعالیت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته به آموزش و پرورش اهمیت داده و توسعه یافته اند، اظهار داشت: هر کشوری که بخواهد احیا شود و پیشرفت کند حتما باید به آموزش و پرورش و در درجه اول به معلمان و مربیان آن اهمیت دهد.

طاهر احمدی ادامه داد: کشورهای پیشرفته پایه های آموزش و پرورش را غنی کرده و در کشور ما نیز در صورت حاصل پیشرفت های بیشتر باید به این مهم بیش از پیش اهمیت داده شود.

وی گفت: اگر دبیر ما دغدغه ای غیر از تعلیم و تربیت نداشته باشد، مسلما دانش آموزانی تربیت می کند که کشور را به جایی برسانند که عقب ماندگی ها را به کمک آنها جبران کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یادآور شد: یکی از نقش هایی که ما می توانیم در کنار آموزش و پرورش ایفا کنیم سلامت جسمی و روحی روانی دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار