رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

کلیه شاغلین صنعت ساختمان می توانند در آزمون تعیین صلاحیت شرکت نمایند

رییس شورای هماهنگی تعاون،کار ورفاه اجتماعی گلستان گفت: کلیه شاغلین صنعت ساختمان می توانند در آزمون تعیین صلاحیت شرکت نمایند.

کد مطلب: ۴۹۹۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز گلستان، مهندس امراله عباسی در دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون،کار ورفاه اجتماعی گلستان به آزمون های تعیین صلاحیت فنی عوامل صنعت ساختمان استان اشاره کرد و گفت: کلیه شاغلین در صنعت ساختمان استان (آرماتور بند، بنا، گچ کار، جوشکار، لوله کش آب و گاز، برقکار و ...) می توانند در آزمون های تعیین صلاحیت فنی که توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار می شود، شرکت نمایند.

عباسی به دیگر تصمیمات این شورا اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های بعمل آمده، روستاییان و عشایری که تا به حال در لیست بیمه تامین اجتماعی بودند و هم اکنون از این لیست حذف شده اند، می توانند به صندق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مراجعه و از مزایای بیمه ای این صندوق استفاده نمایند.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شده است که روستاییان و عشایری که در صندوق بیمه روستاییان و عشایر بیمه میشوند،می توانند سوابق بیمه ای خود را از تامین اجتماعی به این صندوق منتقل نمایند.

لازم به ذکر است که دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در سال 95 به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی علی آباد کتول برگزار شد و ادارت کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی (رییس شورا)،آموزش فنی و حرفه ای،بهزیستی،تامین اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی،صندوق بییمه اجتماعی روستاییان ، عشایر و کشاورزان،بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و دانشگاه علمی و کاربردی تامین اجتماعی و بهزیستی استان عضو این شورا می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار