قبله تهران در سالروز میلاد قطب عالم امکان غرق در جشن و شادمانی بود

حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، حرم مطهر حضرت امام(ره)، امامزادگان واجب التعظیم، مساجدو معابر شهرستان ری در سالروز میلاد قطب عالم امکان حضرت ولیعصر(عج) غرق در جشن، شادمانی و سرور بود.

کد مطلب: ۴۹۸۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ،این جشن ها که مردم قبله تهران و زائران حرم عبدالعظیم(ع) از سراسر ایران در آن حضور گسترده و پرشوری داشتند،با توزیع شربت وشیرینی از سوی مردم و برپایی ایستگاه های صلواتی و شرکت در برنامه های های مولودی خوانی مصلح کل جهان حضرت ولیعصر(عج) همراه بودو مردم مومن و ولایتمدار این خطه این عیدسعید را به محضر پیامبراعظم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) تبریک و تهنیت عرض کردند.
جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) درحرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزارشدوهمزمان با این جشن ها،اختتامیه شانزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام اجرا گردید.
قرائت دعای ختم قرآن کریم به مناسبت اختتامیه شانزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و فرج حضرت امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف و اعلام اسامی منتخبین قرعه کشی و اعطاء هدیه متبرک زینت بخش این جشن باشکوه بود.
حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) نیزشاهد برگزاری جشن باشکوه و مراسم مولودی خوانی بود ومردم شهرستان ری در بخش های پنجگانه این شهرستان نیز با آذین بندی خیابان ها، کوچه ها و معابر و برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع شیرینی، شربت این روز مسعود را به یکدیگر تبریک گفته و برای شیعیان و مسلمانان سراسر جهان آرزوی سلامتی و توفیق الهی کردند.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار