چهاردهمین آئین نکو داشت دانش آموختگان دانشجویان غیر ایرانی و ایرانی

چهاردهمین آئین نکو داشت دانش آموختگان دانشجویان غیر ایرانی و ایرانی در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از همدان، رئیس دانشگاه بوعلی سینا ضمن خیرمقدم به دانش آموختگان گفت:دانشگاه بوعلی سینا 40سال پیش تاسیس شده است که در حال حاضر 12هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد4هزار نفر در سطح تحصیلات تکمیلی اند و بقیه در دوره کارشناسی تحصیل می کنند.
وی با اشاره به حضور اساتید جهانی در دانشکده شیمی این دانشگاه خاطرنشان کرد: در سال 2015 و 2016 بیشترین رشد در حوزه مقالات ISI را داشته ایم و در اجرای پروژه های علمی قراردادهای زیادی با این دانشگاه منعقد شده است.
وی همچنین اظهار کرد : در نظر داریم برای سال 2017 زمینه ای برای جذب و حضور بیشتر دانشجویان غیر ایرانی و ایجاد فضای بین المللی خوبی در دانشگاه اقدام کنیم.
وی در ادامه تعداد دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه بوعلی سینا را 13دانشکده عنوان کرد و گفت: از این تعداد9دانشکده در پردیس دانشگاهی همدان و 4 دانشکده در سایر شهرستان های استان قرار دارد.
غلامی در ادامه از وجود 110رشته گرایش در دوره کارشناسی و80رشته در دوره تحصیلات تکمیلی و دکتری دانشگاه بوعلی سینا خبر داد و افزود: از 430 استاد عضو هیئت علمی این دانشگاه 50نفر دارای درجه استاد تمامی و پروفسوری می باشند و 110نفر نیز دانشیار و مابقی استادیار می باشند.

/شهبازی محب/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار