کارکرد اصلی روحانیت هدایت وارشاد مردم است

دشمنان دین در استفاده از فضای مجازی با تمام توان خود وارد شده وبر علیه باورها ومقدسات دینی کارمی کنند وضروری است حوزه های علمیه وطلاب مستعد جوان وآماده به خدمت کمر همت ببندند واز این بستر به وجود آمده نهایت استفاده را در راستای ترویج دین ومبانی دینی ودفاع از مبانی دین وپاسخ گویی به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان دین داشته باشد.

کد مطلب: ۴۹۷۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رسول نوروزی استاد حوزه علمیه قزوین در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) ضمن اشاره به دیدار رهبری معظم انقلاب اسلامی با طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان تهران گفت:کارکرد اصلی روحانیت هدایت وارشاد مردم وتبیین دقیق وعلمی آموزه های دینی ودفاع عقلانی از دین و رد شبهات وارده از سوی دشمنان اسلام می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول نوروزی با اشاره به وظیفه اصلی روحانیت درجامعه بیان کرد: وظیفه اصلی روحانیت آن است که مردم را در مسیر درست دین داری قرار دهد واین نیازمند آشنایی روحانیت با ابزارها وشیوه های نوین تبلیغ می باشد.

معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص خاطرنشان کرد:آنچه که در بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با فضلا وطلاب حوزه علمیه تهران مطرح شد بخشی از توجه دادن معظم له به طلاب در استفاده بهینه از ابزارهای نوین برای تبیین مسایل دینی وبیان نمودند که امروز طلاب ما باید بیش از پیش با فضای مجازی که بستری مهم وتاثیر گزار در انتقال مفاهیم دینی می باشد آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی به معایب فضای مجازی پرداخت و یادآور شد:البته فضای مجازی مانند یک شمشیر دولبه می باشد که باید با احتیاط کامل از آن استفاده نمود ونباید در شبکه های مجازی بیشتر به وقت گذرانی بود.

استاد حوزه علمیه قزوین درپایان خاطر نشان کرد : دشمنان دین در استفاده از فضای مجازی با تمام توان خود وارد شده وبر علیه باورها ومقدسات دینی کارمی کنند وضروری است حوزه های علمیه وطلاب مستعد جوان وآماده به خدمت کمر همت ببندند واز این بستر به وجود آمده نهایت استفاده را در راستای ترویج دین ومبانی دینی ودفاع از مبانی دین وپاسخ گویی به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان دین داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار