دستگیری پزشک قلابی در تربت جام

فرمانده انتظامی تربت جام از دستگیری پزشک قلابی که به بهانه انرژی‌ درمانی، طب سوزنی و تجویز داروهای تقلبی دو بیمار را فلج کرده بود خبر داد.

کد مطلب: ۴۹۷۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

محمد یزدانی فرمانده انتظامی تربت جام در گفتگو با خبرنگارپانا با اشاره به دستگیری پزشک قلابی گفت: در پی مراجعه دو بیمار فلج شده به اداره آگاهی مبنی بر فعالیت یک پزشک قلابی در شهرستان بلافاصله با مجوز مقام قضایی وی دستگیر شد.

یزدانی افزود: این دو بیمار در اظهارات خود با پلیس اعلام کردند بر اثر یک تصادف شدید گرفتار بیماری جسمی و روحی شدند و به پیشنهاد یکی از دوستان خود برای درمان به این پزشک قلابی مراجعه کردند.

وی اظهار داشت: پس از بررسیهای پلیس مشخص شد دکتر قلابی در مقابل دریافت ۱۰ میلیون تومان نه تنها حال بیماران رادرمان نکرده است بلکه هر بار با خوراندن داروهای دست‌ ساز و تزریق ده‌ها سوزن در بدن‌ بیماران باعث فلج شدن بیماران شده است.

فرماندهی انتظامی تربت جام خاطرنشان کرد: پس ازشکایت بیماران، کارآگاهان علیرضا ۳۷ ساله پزشک قلابی را دستگیر ودر بازرسی از منزل متهم مقدار زیادی کپسول‌های پر شده از خاکستر، تجهیزات تقلبی پزشکی و داروهای دست‌ساز تقلبی کشف کردند.

وی در پایان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد فردی بی‌سواد بوده و با سوءاستفاده از ناآگاهی مردم، طبابت می‌کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار