طلایی:

چرا شهرداری اجازه ساخت و ساز غیر قانونی را می دهد

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت:متاسفانه شاهد هستیم در یک بیابان چهار مغازه ساخته می‌شود و بعد شهرداری اقدام به گذاشتن نیوجرسی می‌کنند و حال جای سوال است که چرا شهرداری اجازه ساخت آن را می‌دهد و باید بگویم نیروهای سد معبر و شهربان هیچ کارکرد و خروجی ندارند.

کد مطلب: ۴۹۷۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، مرتضی طلایی در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه قرار شد با ساخت نمایشگاه شهر آفتاب، دیگر نمایشگاهی در سایتهای نمایشگاهی شهر تهران برپا نشود، گفت: متاسفانه همزمان با نمایشگاه کتاب، نمایشگاه دیگری در تهران برگزار شد و امیدواریم شورا و شهرداری تهران وارد عمل شده و با هماهنگی مسوولان برای نمایشگاه سئول فکری کنند تا دیگر شاهد ترافیک گسترده در خیابان‌های منتهی به نمایشگاه‌ها در پایتخت نباشیم.
وی با اشاره به وجود سفره‌خانه‌های متعدد در اطراف دانشگاه‌های بزرگ تهران گفت: در اطراف دانشگاه تهران، امیرکبیر و دانشگاه آزاد که در محدوده انقلاب و میدان ولیعصر قرار دارند، حداقل 10 سفره‌خانه و محل کشیدن قلیان وجود دارد و متعجب هستم که هر روز از تعداد کتابفروشی‌ها کاسته و به تعداد سفره خانه‌ها افزوده می‌شود .
وی اضافه کرد: شهرداری نباید اجازه دهد حداقل در اطراف مراکز دانشگاهی سفره‌خانه ایجاد شود.
نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه هفته گذشته بازدیدی از محله حکیمیه داشتم گفت: متاسفانه با اقدامات غلط شهرداری افکار عمومی تصور می‌کنند که مدیریت شهری در مقابل آنها نه در کنارشان قرار دارد و این در حالیست که شهرداری ارائه خدمات به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است.
طلایی با بیان اینکه عدم مطالعات کارشناسی در جانمایی پروژه‌ها سرآغاز برخی از مشکلات است گفت: متاسفانه خانه اتحادی که در منطقه حکیمیه برای کارآموزی افراد نظر گرفته شده است، مورد اعتراض اهالی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه باید مدیریت مراکز بهاران و اتحاد در محلات به مردم و مدیریت محله داده شود، گفت: بنده از دو خیابان احسان و امین در منطقه تهرانپارس شرقی بازدید کردم و متاسفانه در طول شهر تمام وانت‌بارهای میوه‌فروشی خیابان عریض و طویل را مسدود کرده و حتی بساط گستران معتاد در طول پیاده‌راه اقدام به فروش اموال مسروقه خود می‌کردند حتی تحت عنوان بساط گستری مواد مخدر نیز توزیع می‌شود.
نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه چرا با این افراد برخورد نمی‌شود گفت: متاسفانه شاهد هستیم در یک بیابان چهار مغازه ساخته می‌شود و بعد شهرداری اقدام به گذاشتن نیوجرسی می‌کنند و حال جای سوال است که چرا شهرداری اجازه ساخت آن را می‌دهد و باید بگویم نیروهای سد معبر و شهربان هیچ کارکرد و خروجی ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار