احتمال حضور پرویز پرستویی و مهناز افشار در «شهرزاد2»

تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» با اعلام این که چند بازیگر به فصل دوم این سریال خواهند پیوست؛ خبر از آغاز فیلمبرداری این اثر نمایشی در اواسط تیر ماه داد.

کد مطلب: ۴۹۷۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ سید‌محمد امامی یکی از دو تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» در رابطه با تغییرات جدید این اثر نمایشی خانگی در سری دوم به خبرنگار «صبا»، گفت: 14 قسمت از 22 قسمت سناریو فصل دوم «شهرزاد» به نگارش درآمده است و با پایان نگارش این سناریو حدود چهار الی پنج بازیگر جدید به «شهرزاد» خواهند پیوست.

وی در همین رابطه ادامه داد: نود درصد بازیگران فصل نخست این مجموعه نمایشی خانگی در فصل دوم «شهرزاد» به ایفای نقش خواهند پرداخت و اواسط تیرماه پیش تولید این سریال به پایان خواهد رسید و فلیمبرداری این اثر را آغاز خواهیم کرد.

داستان این سریال از کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد که 27 هفته مردم ایران را سرگرم کرد و بعد از مدت‌ها توجه مخاطبان را به سریال‌های وطنی برگرداند.

از بازیگرانی که درفصل اول این سریال حضور داشتند می‌توان از علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک‌نیت،هومن برق‌نورد و مونا احمدی نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار