کیوان کثیریان دبیر جشن منتقدان شد

باتصمیم شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران ، کیوان کثیریان به عنوان دبیر دهمین جشن بزرگ منتقدان برگزیده شد.

کد مطلب: ۴۹۶۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، تابستان سال جاری در تهران برگزار می شود و معرفی برگزیدگان آکادمی انجمن در سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر واهدای جوایز به آنها از جمله برنامه های این جشن است.
در دهمین جشن منتقدان از یک یاد و منتقد و هنرمند تجلیل و قدردانی خواهد شد. همچنین برگزیدگان نهمین جشنواره سینما حقیقت که از سوی داوران انجمن منتقدان انتخاب شده اند دراین جشن معرفی می شوند. معرفی برندگان چهارمین جشنواره مطبوعات نیز از دیگر برنامه های جشن دهم است.
کیوان کثیریان در پنج دوره متوالی عضو شورای مرکزی انجمن بوده و در یک دوره سابقه ریاست انجمن را نیز در کارنامه دارد. و هم اکنون عضو شورای مرکزی انجمن است، دبیری دوره های چهارم، پنجم و نهم جشن منتقدان را بر عهده داشته و عضو شورای برگزاری 9 دوره پیشین این جشن نیز بوده است.
کثیریان در سه دوره اخیر جشن خانه سینما نیز عضو شورای سیاستگذاری این جشن بود.
محمدخزاعی (دوره دوم)،زهرا مشتاق (دوره سوم)،کیوان کثیریان (دوره های چهارم،پنجم ونهم)،علی علایی (دوره های ششم و هفتم) و جوادطوسی (دوره هشتم)؛دبیران جشنهای پیشین انجمن منتقدان بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار