اجرای بیش از 3800 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در کلاردشت

مدیر امور آب وفاضلاب کلاردشت گفت: در سال گذشته 2326 متر توسعه و 1490 متر اصلاح شبکه آبرسانی در این شهرستان انجام شد.

کد مطلب: ۴۹۶۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، محمد موسی نژاد، با بیان اینکه امور آب و فاضلاب کلاردشت دارای 6559 مشترک می باشد، بیان داشت: 562 کنتور خراب در کلاردشت شناسایی شد و 115 کنتور معیوب طی سال 94 در این شهرستان تعویض شد.

مدیر امور آب وفاضلاب کلاردشت، منابع تامین آب شرب مشترکین این امور را یک دهنه چشمه، یک حلقه چاه و تصفیه خانه سرآبرود با مجموع آبدهی 120 لیتردر ثانیه عنوان و تصریح کرد: این امور دارای 6 مخزن به ظرفیت 3هزار و 450 متر مکعب می باشد، همچنین مخزن لاهو به ظرفیت1500 متر مکعب با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد.

موسی نژاد، ضمن اشاره به اینکه 48800 متر خط انتقال و 136 هزار و 500 متر شبکه توزیع در کلاردشت وجود دارد، تصریح کرد: طی سال گذشته، در شبکه توزیع 443 فقره ، انشعابات 448 فقره و خطوط انتقال 16 مورد اتفاق گزارش شد که با تلاش همکاران نسبت به رفع آن اقدام گردید.

مدیرامور آب و فاضلاب کلاردشت، ارتقاء اداره بهره برداری به امور آبفاکلاردشت، بهینه سازی مصرف مشترکین بوسیله ثبت صحیح و قرائت درست کنتور ، تکمیل خط انتقال به طول 9.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال، شناسایی و قطع امتیازات غیر مجاز و تبدیل آنها به مجاز، رفع مشکل کمبود آب در برخی از مناطق، احداث و تکمیل پل رو گذر روبه روی فدراسیون کوهنوردی با اعتباری بالغ 2 میلیارد ریال که در اثر سیل سال گذشته مورد تهدید جدی تخریب قرار گرفته بود، اصلاح شبکه به طول 1490 متر در اقطار مختلف، توسعه شبکه آب به طول 2326 متر، شستشوی مخازن موجود، نصب 6 شیر تخلیه بر روی شبکه توزیع، ارتقای تجهیزات فنی با خرید دستگاه جوش پلی اتیلن،دستگاه جوش فلزی، موتور برق 7 کیلو وات، پمپ کف کش و لجن کش، دستگاه GPS، تانکر سیار آب رسانی را از جمله فعالیتهای صورت گرفته در سال گذشته عنوان کرد.

موسی نژاد از اهدای یک دستگاه خودرو مزدا دوکابین به امور آب وفاضلاب کلاردشت خبر داد و گفت: همچنین به منظور افزایش سرعت در مانور عملیاتی و اجرایی بیل مکانیکی و خودرو پیکاپ با صرف 30 میلیون تومان هزینه از سرمایه منطقه تعمیر شد.

مدیر امور آب وفاضلاب کلاردشت با اشاره به پیگیری جذب بودجه از محل منابع عمومی برای ساخت مخزن 2هزار متر مکعبی در کوی دوبال اظهار داشت: رفع مشکل کمی و کیفی آب محله لاهو با 2 کیلومتر اجرای اصلاح شبکه، در سال جدید در دستور کار قرار دارد.

وی، فرهنگ سازی و جذب مشارکت مردمی در راستای حذف لوله های قدیمی و استاندارد سازی انشعابات قدیم و حذف چند شبکه ای را از دیگر برنامه های سال جاری امور آبفاکلاردشت دانست و اظهار داشت: پیگیری و جدیت بیشتر در خصوص کشف و مجاز نمودن انشعابات غیرمجاز در راستای احقاق حقوق شرکت و جلوگیری از پرت آب نیز در سال 95 صورت خواهد گرفت.

مدیرامور آب وفاضلاب کلاردشت خاطرنشان کرد: مقدمات اجرایی احداث ساختمان اداری این امور با حمایت مدیرعامل شرکت و فرماندار شهرستان کلاردشت نیز در حال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار