سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان هویزه به پانا خبر داد:

برنامه های متنوع شهرستان هویزه در هفته ی هلال احمر

همزمان با هفته هلال احمر ، جمعیت هلال احمر شهرستان هویزه برنامه های متنوعی را اجرا کردند.

کد مطلب: ۴۹۶۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

مهدی ساکی، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان هویزه در گفت و گو با خبرنگار پانا، با تبریک هفته هلال احمر به اعضای این جمعیت خواستار همکاری اعضای جوانان در برنامه ها و فعالیت هایی که در این هفته برگزار می شود را شد که اعضای داوطلب جوانان به خوبی در این گونه برنامه ها شرکت و خدمات داوطلبانه ای انجام دادند.

مهدی ساکی ادامه داد: از جمله برنامه هایی که توسط دبیر کانون جوانان پیش بینی شد و اعضای جوانان و کانون دانشجویی در آن مشارکت داشتند عبارتند از حضور در گلزار شهدای هویزه و قرائت فاتحه برسر مزار شهدا، حضور در نماز جمعه و برگزاری ایستگاه سلامت برای نمازگزاران و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی که در آن شربت و شیرینی توزیع شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر هویزه افزود: از دیگر برنامه هایی که انجام شد، ارسال پیام کوتاه تبریک هفته هلال احمر و همچنین نصب بنر و پوستر هفته هلال احمر در نماز جمعه و برنامه های این جمعیت می توان اشاره کرد.
ساکی در پایان گفت: برنامه های دیگری را درنظر داشتیم انجام دهیم که این گونه برنامه ها جوانان شهرستان را در امر کارهای داوطلبانه و خیرخواهانه تشویق و شور و شوق میان آنان ایجاد می کند اما از نظر مالی توان کارهای دیگر را نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار