وزیر ارشاد در همایش بین المللی هالیوودیسم:

اندیشمندان و صاحبنظران با ابزار هنر نظام سرمایه داری را به چالش بکشند

خبرگزاری پانا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حاکمیت سایه سنگین سیاست هالیوود در غرب بر روی هنرمندان اشاره کرد و از اندیشمندان، صاحبنظران و متفکران خواست با استفاده از ابزارهای هنری بویژه سینما نظام سلطه و سرمایه داری غرب و آمریکا را به چالش بکشند.

کد مطلب: ۴۹۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، سید محمد حسینیˈ روز یکشنبه در سومین همایش بین المللی هالیوودیسم که در هتل آزادی در حال برگزاری است، ضمن خیر مقدم به میهمانان خارجی شرکت کننده در این همایش ابراز امیدواری کرد این نشست با همگرایی و هم اندیشی منشا خیر و برکت برای مردم آزاده جهان و همه مظلومان باشد.

وی به ایام فرخنده دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در روزهایی به ایران سفر کرده اید که ملت ما 34 سال پیش به رهبری عالمی وارسته و عارف امام خمینی (ره) علیه نظام دیکتاتوری و ستمشاهی قیام کردند و در این ایام یاد و خاطره آن پیروزی های درخشان را جشن می گیرند.

وزیر ارشاد اضافه کرد: ملت ایران به دنبال نظام مردمسالاری دینی بوده و لذا پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها از طریق جنگ افروزی، تفرقه افکنی، تحریم و تهدیدها از سوی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
حسینی تصریح کرد که ملت ایران هرگز به دنبال خشونت، جنگ افروزی نبوده و همواره بر صلح، دوستی و زندگی مسالمت آمیز میان ملت ها و پیروان ادیان تاکید داشته و دارد.به گفته وی عده ای در دنیا نمی خواهند که ما از مظلومان و ملت بی دفاع در لبنان، فلسطین، عراق، افغانستان و سایر کشورهای بی دفاع حمایت کنیم از این جهت هجمه های بی امان تهدیدها و تحریم ها و توطئه ها را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال می کنند.

وزیر ارشاد در ادامه با بیان اینکه دوره حکومت دیکتاتوری و سلطه گران به پایان رسیده است، گفت: انتظار ما از اندیشمندان، متفکران و صاحبنظران این است که با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در بیداری ملت ها در جهان تلاش کنند.

حسینی تصریح کرد: همچنین انتظار ما از هنرمندان مستقل دنیا این است که با هم اندیشی، هم گرایی و تبیین حقایق شرایط را به نفع مسلمانان و ملت های آزاده دگرگون کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار