درآیین تجلیل از مقام معلمان ماندگارشهرستان مهران صورت گرفت:

قدر دانی و احترام به معلم در واقع قدردانی از همه خوبیها و ارزشهای انسا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران گفت: قدر دانی و احترام به معلم در واقع قدردانی از همه خوبیها و ارزشهای انسانی است.

کد مطلب: ۴۹۴۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازاستان ایلام، به مناسبت هفته معلم مراسم پاسداشت مقام معلم با حضور مسئولین کشوری و لشکری و جمعی از فرهنگیان و فرهیختگان شهرستان مهران در محل سالن شهید اسماعیلی با شکوه خاصی برگزار شد .راشد هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران به عنوان میزبان مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک هفته معلم گفت: از همه مدعوین حاضر در مراسم که دعوت این مراسم را لبیک گفته اند به عنوان قدرشناسان مقام و جایگاه اجتماعی معلم یاد نمود و گفت: قدر دانی و احترام به معلم در واقع قدردانی از همه خوبیها و ارزشهای انسانی است.

و امروز هرچه از عظمت کار معلم بگوییم کم گفته ایم و زبان از گفتن جایگاه واقعی معلم قاصر است و در این سال که به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است جا دارد به معلم آن شأن و منزلت واقعی را برگردانیم و حرمت وی را پاس بداریم و آن چه بر ما مبرهن است این است که معلم شمع سوزانی است که به دل و جان بشر نور می بخشد.

همانگونه که پیامبر (ص) فرمودند: ( من معلم مبعوث شدم) و کار پیامبر تبلور نور هدایت در وجود تاریک انسانیت بود و روشنگر راه رسیدن به کمال انسانیت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام ولد بیگی امام جمعه شهرستان مهران و ناصری فرماندار مهران در مقام و منزلت معلم سخنرانی نمودند و پایان بخش مراسم نیز تقدیر از معلمان ماندگار با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار