مدیركل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی منصوب شد

مدیر كل جدید این اداره كل منصوب شده و روز پنجشنبه معرفی می شود.

کد مطلب: ۴۹۴۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی،آیین معارفه محمد محمدپور به عنوان مدیركل جدید اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ساعت 10 صبح بیست و سوم اردیبهشت با حضور مسوولان وزارتی و استانی و همچنین اصحاب فرهنگ و هنر استان در محل تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود.
در این آیین از خدمات علی اكبر صفی پور مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تجلیل و حكم محمد محمدپور به عنوان مدیركل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطا می شود.
'محمد محمدپور' متولد 1347 سلماس و كارمند اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و در عملیات كربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.
محمدپور دانش آموخته كارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه تبریز بوده و در حال حاضر دانشجوی دكترای تخصصی روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازمان نظام روان شناسی كشور است.
ریاست كتابخانه مركزی و عضویت در هیئت امنای كتابخانه ملی تبریز ،معاونت فرهنگی و هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیریت اجرایی چهارمین و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تبریز ، مشاور فرهنگی و هنری مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ،مشاور مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران اداره كل ، مدیریت روابط عمومی اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مدیریت موزه مقبره الشعرا و تدریس در مراكز آموزشی از جمله در دانشگاه شهید مدنی، مدیریت اجرایی جشنواره فیلم رحمت و جشنواره سفرنامه نویسی رضوی از دیگر سوابق وی می باشد .
وی همچنین مولف دو كتاب «سیری در مفاهیم و كلید واژه های فرهنگ و هنر» و «كنكاشی پیرامون عزت نفس» بوده و فعالیتهای فرهنگی، مطبوعاتی، پژوهشی و ترجمه فراوانی را در كارنامه خود دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار