استاندار اصفهان :

دولت با وجود محدودیت های اعتباری بهبود معیشت معلمان را انجام می دهد

استاندار اصفهان گفت: دولت با وجود محدودیت های اعتباری بهبود معیشت معلمان را تا حدی انجام داده و این برنامه ادامه دارد.

کد مطلب: ۴۹۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: دولت تدبیر و امید وارث مجموعه ای از چالش ها و مشکلاتی است که از سال های قبل این مشکلات ایجاد شده بود.
وی افزود: توسعه زیر ساخت ها و کمک به رشد قابلیت های مناطق مختلف کشور در دستور کار دولت که در سفر به شهرستان تیران و کرون کمک به رفع برخی از موانع و مشکلات این شهرستان و کمک به رشد ظرفیت ها پیش‌بینی شد.
استاندار اصفهان با اشاره به هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه اذعان داشت: دولت با وجود محدودیت‌های اعتباری بهبود معیشت معلمان را تا حدی انجام داده و این برنامه ادامه دارد.
زرگرپور تصریح کرد: رشد 2 برابری بودجه و حمایت دولت از معلمان در راستای حمایت از این قشر و در جهت كاهش كمبودهای وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است.
زرگرپور افزود: امسال برای نخستین بار روش و برنامه جدیدی برای انتخاب معلمان نمونه در استان اصفهان تدوین شد كه این برنامه پس از بررسی و یكبار اجرا در صورت مطلوبیت به یك مدل كشوری تبدیل می شود.
عدم هماهنگی و عدالت در پرداخت حقوق کارمندان در کشور
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا طاحونی امام جمعه تیران نیز در این جلسه گفت: عدم تناسب و برابری بین حقوق كارمندان سازمان ها مغایر با اصل عدالت است و این موضوع زیبنده جامعه اسلامی نیست.
وی افزود: تناسب بین پرداخت حقوق بین معلمان و بعضی از مشاغل منطقی و بر مدار عدالت نیست زیرا معلمان فعالیت های تربیتی در نفوس مردم انجام می دهند و نقش تربیتی و علم آموزی آن ها اساس و پایه مهم برای مشاغل دیگر و نقش بسزایی در رشد و تعالی جامعه دارد.
امام جمعه تیران با اشاره به نیازهای شهرستان گفت: حمایت و مساعدت مسئولان ارشد استانی و كشوری نقش بسزایی در رفع مشكلات این شهرستان دارد.
بروکراسی اداری مانعی پیش روی سرمایه گذاری در تیران و کرون
علی رحمانی فرماندار تیران و کرون در این جلسه گفت: جذب سرمایه گذار برای فعالیت اقتصادی و اشتغال در شهرستان با همكاری بخش‌های مختلف اداری انجام می‌شود اما بروكراسی اداری پیچیده مانع اجرای بعضی از پروژه هاست.
وی افزود: موانع پیش روی سرمایه گذاری نه تنها فرصت های اشتغال را از بین برده است بلكه مانع رشد بخش های مختلف از جمله صنعت گردشگری شده است.
فرماندار تیران و کرون با اشاره به پروژه های اجرایی شهرستان گفت: احداث 8 زیر گذر روستایی، آسفالت راه های روستایی، احداث درمانگاه تامین اجتماعی، احداث درمانگاه عسگران و توسعه و بهسازی بیمارستان بهنیا از جمله پروژه های مهم در دست اجرا در شهرستان تیران و كرون است.
وی ادامه داد: پروژه فاضلاب شهر تیران با مشكلاتی در روند اجرا روبرو شده است كه با رفع این موانع پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
رحمانی تامین آب شرب برای مردم شهرستان را از مهمترین اولویت های کاری در شهرستان تیران و کرون عنوان کرد و افزود: 17 روستای شهرستان تیران و كرون متصل به شبكه ‌آبرسانی نیست و تامین آب شرب آنها به صورت سیار انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار