به مناسبت بزرگداشت هفته معلم :

دیدار مسئول کمیته امداد با مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیئت همراه با حضور در اداره آموزش و پرورش اسلامشهر با مدیریت دیدار نمودند.

کد مطلب: ۴۹۲۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازشهرستانهای استان تهران وبه نقل ازدفتراطلاع رسانی وروابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر، حسن حبیبی پور، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،در این دیدار گفت:کمک کردن و امداد رسانی درفرهنگ اسلامی ما جایگاه ویژه ای دارد، لذا ما به شخصیتی مانند امام علی (ع) افتخار می کنیم که از نمادهای مذهبی مادرکمک رسانی به دیگران است.

وی با اشاره به اینکه ما ایرانی ها برای کمک ویاری رساندن اهمیت زیادی قائل هستیم ،خاطرنشان کرد : امام علی (ع)الگوی ما شیعیان هست ودر تاریکی شب به صورت ناشناس به یتیمان وفقرا کمک می‌کرد وتا روزی که به شهادت رسید هیچ کس نمی دانست این امداد گر کیست.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرتصریح کرد:اگربه اصل فرمان تاریخی امام (ره) در باب ایجاد کمیته امداد امام پی ببریم،فلسفه ایجاد این کمیته را بهتر درک می کنیم.
حبیبی پور گفت: همه ما با توجه به دین وفرهنگ غنی ایرانی خود در مقوله کمک رسانی وارد شدیم ،زیرا ما از امام علی (ع)حدیثی داریم که بیان کننده اهمیت راهنمایی کردن در کمک به دیگران میباشد، وایشان می فرمایند، کسی که انسان ها را راهنمایی به نیکی کردن کند، مانند کسی است که خودش نیکی می کند.
مدیر اموزش وپرورش اسلامشهر افزود: کمک کردن با واسطه گری هم می شود محقق شود و اگر کسانی را می شناسیم که وسعت مالی دارند ومی توانند دست نیازمندان را بگیرند،با راهنمایی آنها ،ما نیز در ثواب کمک رسانی شریک هستیم.

در ادامه این جلسه ، حمید قسمتی مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر نیز، در خصوص ارتباط موثر بین کمیته امداد و مدارس اظهار کرد: حمایت از دانش آموزان نیازمند، کمک به ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت از طریق برگزاری کلاس های فوق برنامه و حمایت مالی از ایتام تحت پوشش از جمله موارد همکاری آموزش و پرورش با کمیته امداد هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار