رونالدو: احساس خستگی می‌کنم ولی از صعود به فینال واقعاً خوشحالم

مهاجم پرتغالی سفیدپوشان مادریدی صعود این تیم به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خاص توصیف کرد.

کد مطلب: ۴۹۲۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، کریستیانو رونالدو پس از سه بازی غیبت با پشت‌سر گذاشتن مصدومیتش از ناحیه همسترینگ، شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به میدان رفت، دیداری که با برتری یک بر صفر سفیدپوشان مادریدی و صعود این تیم به فینال این رقابت‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر انجامید.

کریستیانو رونالدو که با حضورش در این بازی کمک کرد تا رئال‌مادرید برای چهاردهمین بار به فینال لیگ قهرمانان برسد، پس از پایان بازی به شکبه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: خوشحالیم، چون در فینال هستیم و این خاص است. بازی دشواری بود، اما نسبت به من‌سیتی بهتر بازی کردیم، موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم و پرشورتر بودیم.

وی افزود: می‌دانستیم که پس از گلی که زدیم، من‌سیتی بر فشارش خواهد افزود، اما ما به خوبی بازی را کنترل کردیم. ما موقعیت‌های از طریق لوکا مودریچ و خود من داشتیم و از آن دست بازی‌هایی بود که می‌توانستیم خیلی زودتر کار حریف را یکسره کنیم. پیروزی با اختلاف یک گل خیلی پیروزی نزدیکی بود، اما تیم برتر میدان بودیم.

فوق‌ستاره کهکشانی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: من 15 روز دور از میادین بودم، اما مردم فراموش کردند که من چقدر زود ریکاوری کردم. حالا هم احساس خستگی دارم، اما از صعود به فینال واقعاً خوشحالم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار