فرماندار ناحیه ۲ کرج :

تجلیل از معلمین مشکین دشت با حضور فرماندار فردیس

مراسم تجلیل از معلمین مشکین دشت با حضور فرماندار فردیس، امام جمعه شهرستان فردیس مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج ، اعضای شورای اسلامی و شورای فرهنگی ، مدیران و معلمان مدارس این شهر برگزار شد .

کد مطلب: ۴۹۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

علی زمانی فرماندار شهرستان فردیس در گفتگو با خبر نگار پانا با اعلام این خبر ضمن تبریک روز شورا و روز کارگر و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: اگر کشوری بدنبال آینده ای قانونمند و فرزندانی متعهد و وظیفه شناس است باید بداند که جامعه سازنده فقط به وسیله مدیریت معلمان شکل می گیرد.

وی ضمن اشاره به نقش درخشنده آموزش و پرورش در کشورهای توسعه یافته افزود: کشور ما ایران، با قدمتی چند هزار ساله، فرهنگی اسلامی و رها از چنگال طاغوت و استعمار است، که امیدوایم معلمان بتوانند جامعه را آنگونه که شایسته ایران اسلامی است، مدیریت کنند.

مهندس علی زمانی دولت تدبیر و امید را نتیجه حضور مردم در عرصه سیاسی کشور و انتخاب آنها دانست و دستاوردهای دولت در مذاکرات هسته ای و به فرجام رسیدن برجام را در سایه هدایت رهبری و حمایت ملت عنوان کرد و افزود: این مردم با ویژگیهای بارزی که دارند سزاوارند که جامعه معلمین بیش از پیش برای تربیت صحیح فرزندان این مرز و بوم تلاش کنند و با هدایتگری خود فرزندانی متعهد، قانونمدار و مؤثر در رشد و پیشرفت علمی و معنوی جامعه آینده تربیت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار