نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

رسیدن به خودكفایی از دستاوردهای مثبت تحریم هاست

خبرگزاری پانا: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفمند شدن یارانه ها و رسیدن به خودكفایی در عرصه های مختلف از جمله تولید بنزین از دستاوردهای مثبت تحریم هاست.

کد مطلب: ۴۹۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، علیرضا منادی در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد تبریز اظهار كرد: در زمان حاضر دشمنان علاوه بر تهاجم فرهنگی، تهاجم اقتصادی و تحریم ها را در پیش گرفته اند كه گرانی، ثمره آن است اما دولت و مجلس در صدد برطرف كردن آن و پایدار كردن وضع اقتصادی كشور هستند.

وی همچنین با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اظهار كرد: ایشان در آستانه انتخابات بر وحدت ملی تاكید دارند و این وظیفه ماست تا با حفظ وحدت در انتخابات حضور فعال و پرشوری داشته و حافظ امنیت كشور باشیم.

رییس دانشگاه آزاداسلامی تبریز نیز گفت: دهه فجر، دهه نعمت ولایت است.

علی رضایی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار كبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت و باعث بیداری اسلامی مردم منطقه و جهان نیز شد.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت مغتنم و مناسبی برای تجدید میثاق با امام راحل(ره)، آرمان های شهدا و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

رضایی همچنین از تاسیس رشته های جدید در مقاطع دكترای حرفه ای، دكترای تخصصی و كارشناسی ارشد در رشته های پزشكی، فنی ومهندسی، مدیریت و علوم انسانی در این واحد خبر داد.

وی گفت: برخی از این رشته ها به تصویب رسیده و از مهر امسال اقدام به پذیرش دانشجو خواهیم كرد و در كنار اینها موافقت منطقه برای 25 رشته دریافت و به شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فرستاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار