بنیاد مهدویت و آینده پژوهی برنامه خاص خود را دنبال می کند

جانشین رئیس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان گفت :مهدی یاوری و مهدی باوری عنوان دو برنامه در بنیاد مهدویت با اهداف خاص دنبال می شود .

کد مطلب: ۴۹۲۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، محسن آدم زاده جانشین رئیس بنیاد مهدویت در معرفی بنیاد و فعالیت های این بنیاد گفت : بنیاد مهدویت در دو راس اصلی فعالیت می کند که شامل مهدی یاوری و مهدی باوری هست.
وی مهدی باوری را با برگزاری کلاس های اموزشی مبانی و اصول مهدویت برای تمام سنین و در سطح های مختلف معرفی کرد و افزود : این کلاس ها در سه گروه اصلی حضوری ، غیرحضوری و اینترنتی دنبال می شود.
وی گفت : دوره حضوری را با عنوان بهشت حضور و در چهار سطح و 6 جلسه و گروه غیر حضوری را با عنوان پیشوای آسمانی در دو ترم و 12 جلسه برگزار می شود
وی گفت : دوره پیشوای آسمانی 11 دوره برگزاری خود را پشت سر گذاشته است و در نهایت دوره اینترنتی هم با مراجعه به سایت بنیاد مهدویت و آینده پژوهی به آدرس www.313adine.com قابل استفاده برای علاقمندان است .
آدم زاده در ادامه طرح مهدی یاوران را با کمک به خانواده های بی سرپرست و نیازمند معرفی کرد و در کنار مهدی یاوری خیرین بنیاد یعنی خیره هل اتی را معرفی کرد که با خرید و تعمیر وسایل دست دوم آنها را به نیازمندان میدهد .
وی در ادامه گفت: تا کنون 180 خانواده بی سرپرست تحت پوشش قرار گرفته که نیاز های بهداشتی (درمانی) تفریح و برطرف کده است .
وی گفت : فعالیت های فرهنگی شامل برگزاری جشن و نمایشگاه ها و سفره های امام حسن (ع) در ماه مبارک رمضان طرح شعبانیه با 19 برنامه از جمله طرحهای اجرایی این بنیاد است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار